![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Undersøkelsen har ikke noe med Aftenposten å gjøre annet at de at de referer til den. At Aftenposten bruker Kjos United er Aftenpostens ord og har ikke noe med undersøkelsen å gjøre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
SAS-kameratene. Kjos United. Journalisten har vel en dragning mot fotball. Mye rart man skal klage på når det gjelder journalister....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg betalte gebyr for kjøp av Norwegianbilletter med mitt Norwegiankort i slutten av september (reise i oktober)! De siste linjene i kvitteringen ser slik ut:
![]()
Gunnar Kjeviksiden: http://kjevik.dk ...mange gode minner Last edited by GF1; 15-12-2010 at 20:06. Reason: dokumentasjon |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Latterlig at folk flyr med SAS. Skjønner ikke det. Hvorfor fly DYRT når du kommer deg til samme sted for en billig penge?
SAS er billigere noen ganger, men det er svært sjeldent. Jeg flyr hvertfall uansett med Norwegian. Klart det beste selskapet i skandinavia |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Personlig velger jeg alltid SAS fremfor DY selv om DYs billetter allitd er 150 kr billigere for oss innenlands. Dette skyldes vel egentlig først og fremst at jeg har gullkort på SAS, og at de har bedre regularitet en Norwegian, og stenger gaten senere før avgang. Litt usikker på hva som ville vært best om det ikke hadde vært for gullkortet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Ellers er jeg er selvsagt enig i at undersøkelsen ikke må bedømmes ut ifra en useriøs artikkel.
Upcoming: TRD-OSL Last edited by LCH; 16-12-2010 at 01:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Og Aftenposten blir verre og verre hva språk angår. Aftenposten pleide å være en garantist for korrekt riksmål. Nå leser jeg så mange dårlig skrevne artikler i denne avisen at jeg blir sjokkert mange ganger. Journalisthøgskolen skal visstnok være en av de skolene det er vanskeligst å komme inn på, og det kreves toppkarakterer i alle fag. Så da må det være norskundervisningen i skolen det er noe veldig alvorlig galt med. Skremmende! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Websiden til Norwegian sier ingen gebyr så da må du ikke akseptere et gebyr på 40kr. Virker som en feilfakturering da jeg ikke har hørt at dette har skjedd med andre som benytter kortet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Flott for SAS at de ble kåret til vinner i denne undersøkelsen. Gratulerer!
For mange forretningsreisende er nok SAS å foretrekke fremfor Norwegian av flere årsaker, så resultatet av undersøkelsen stiller jeg ikke spm ved. Jeg er imidlertid litt nysgjerrig på hvordan Berg Hansen har vinklet spm sine. Min erfaring er at Berg Hansen konsekvent foreslår SAS når man ber om et reiseforslag. (her snakker jeg selvfølgelig om sammenlignbare ruter/tider og ikke særlig differanse på billettprisen) Jeg undrer om det er fler som sitter med samme følelsen, nemlig at Berg Hansen bevisst unngår DY om mulig? Ettersom de selv sier de ikke får noen form for provisjon fra hverken den ene eller andre (eller har jeg misforstått på dette punktet??) burde det vel ikke være konsekvent utelatesle av DY, eller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Uansett, så kommer det alltid opp en liste med mange alternativer jeg kan velge mellom |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Hvis jeg nå husker riktig da, som sagt er det noen uker siden, kanskje jeg tok den i oktober. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Jeg har sett på bookingen din og det stemmer nok dessverre at du har blitt belastet for kredittkortgebyr. Du skal ikke betale kredittkort gebyr ved bruk av Bank Norwegian på våre hjemmesider, så her har det skjedd en feil. Jeg beklager dette! Vi refunderer kr.40,- tilbake til kortet, dette må sendes på delrefusjon, noe som dessverre tar 2-3 uker. Jeg vil på ny beklage dette, vi feilmelder det og håper at dette ikke skjer på ny.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS tatt igjen Norwegian på Facebook | Robin882 | Småprat | 21 | 12-04-2012 16:30 |
Norwegian øker..... igjen! | MartinL | Flyforum | 6 | 30-10-2008 10:45 |
Oslo danker ut Stockholm | sirpjalle | Flyforum | 18 | 18-07-2007 12:41 |
Q400 danker ut CRJ700 | CK | Flyforum | 15 | 11-11-2005 10:27 |
VG, Norwegian topper igjen! | Klippe | Flyforum | 5 | 24-10-2005 16:10 |