![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Da har jeg fått menyen fra Vognmanden og opplegget blir relativt likt som ifjor. Det blir en standards 3-retters, hvor man kan velge mellom 3 forskjellige hovedretter som vist under.
Endelig og bekreftet påmelding til julebordet finner sted når betalingen foreligger. Frist for betalingen, påmelding og valg av hovedrett er 10 desember, da jeg må melde inn matbestillinger til Vogmanden den dagen Meny: Forrett: Rakfisk med lefser, rødløk og rømme. Hovedrett: Torsk med potetmos og vårløk, petit pois, bacon og nøttesmør med kapers. ...eller... Pinnekjøtt med rotmos, kokte poteter og sjy. ...eller... Lutefisk med tilbehør. Dessert: Lakris pannacotta med eplechutney og basilikumis. Prisen er 515kr per person Betaling og påmelding foregår ved å bruke følgene link: https://www.deltager.no/flypratjulosl2011 Påmeldingfristen er 10 desember Alle som til nå enten har meldt seg på eller meldt seg interesert vil motta en PM med info om dette Last edited by Someone; 17-11-2010 at 17:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Må dessverre melde avbud. Min hovedsponsor har pekt ut ARN-ORD for mitt vedkommende denne dato. Et lite trøstetreff i Chicago, Tommy777?
![]() |
#43 |
Free Luigi
|
![]()
Må nok også stå over da plan a,b og c har feila (ondskapsfulle arbeidsgivere som ikke gir tanta mi fri før 22 desember...). Familie og venner får heller nyte godt av litt finere julegaver i år, siden jeg sparer penger, hehe. Satser på en hovedstadtur tidlig på nyåret en gang
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
må kansellere min Stand-by jeg da.. har fått andre planer den dagen tydeligvis :-)
![]() |
#45 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Påmeldt og betalt! Selv om jeg skulle ønske at jeg kunne hatt rakfisk (og ikke en helt fersk torsk) som hovedrett også, som i fjor. Uansett, jeg gleder meg (og satser på at det er plass til meg på kjærra fra STO slik at jeg kommer on-time og ikke en times tid for sent som i fjor...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har et møte I Oslo dagen etter...
Går det fortsatt å fá en plass? |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg er i byen den 15. og 16. (kommer inn etter lunch fra California den 15.). kan ikke love rakfisk, men en svensk eller tysk bule skal vi nok klare hoste opp
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
![]() Bekreftet påmelding gjøres ved å velge rett og forhåndbetale maten via denne linken senest 10/12 https://www.deltager.no/flypratjulosl2011 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Påmeldt og betalt for meg og min bedre halvdel også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Minner om betalingsfristen og påmeldingsfristen for julebordet er førstkommende fredag (10/12)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da var jeg påmeldt jeg og =)
![]() |
#52 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg må av personlige årsaker melde avbud til julebordet. Dessverre.
Ønsker alle ett flott julebord.
![]() |
#53 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Minner om at påmeldings og betalingsfristen er klokken 12:00 imorgen fredag 10/12
Betaling og bestilling foregår via denne linken https://www.deltager.no/flypratjulosl2011 |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Da kan jeg tas av standby listen. Jeg får ikke dette til å passe inn i år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jag kommer tyvärr inte ha möjlighet att närvara i år
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Bare en liten opplysning, pga en dobbeltbooking har vi fått bord i hovedrestauranten og ikke chambre separe denne gangen, uten at det gjør noe.
Itillegg minner jeg om tradisjonen om å ta med en liten flyrelatert gave Ses på onsdag klokken 18 |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Opplyser for ordens skyld at jeg ikke kan delta på julebordet i kveld. Regner med det var underforstått ved at påmelding ikke ble bekrefet på fredag (som var fristen), i tillegg til at betaling uteble.
Jeg er av jobbmessige årsaker forhindret til å være med. Dessverre. Ønsker dere alle en riktig flott kveld!
![]() |
#58 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Paris på meg, dessverre. Ha det gøy!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Bordet er først klart 18:30, så er vors på Oslo Mekaniske inntill da
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Takk for en hyggelig juletradisjon og kveld.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyprats Julebord: Oslo 11 desember - Oslo Spiseforretning 19:00 | Someone | Flyforum | 60 | 12-12-2012 21:54 |
Scanair julebord 2010. I'm leaving on a jetplane. | Hickok | TripReports | 27 | 14-06-2010 02:27 |
Scanair.no sitt årlige julebord - onsdag 16. desember | EB | Flyforum | 116 | 20-12-2009 19:14 |
Scanair-julebord i Seattle | dc-8-63 | Flyforum | 204 | 26-01-2009 21:52 |
Scanair's Julebord | Someone | TripReports | 20 | 18-12-2006 17:04 |