![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2010
Location: Hjemme
Posts: 608
|
![]()
Jeg synes tankegangen med at LH skal velge B777 som erstatning for sine A340 maskiner virker ganske merkelig. Dette er to maskiner som plasserer seg i samme segment, og den ene blir i mange tilfeller helt/delvis valgt til fordel for den andre. Allerede når Lufthansa gikk for A340 framfor B777 så var det vel på en måte ganske klart at B777 ikke ville få noen stor (om noen) plass i LHs flåte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]() Quote:
Last edited by Martin; 21-11-2010 at 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansas nye businessclass | Bizflyer | Reiseforum | 54 | 13-01-2015 22:45 |
Lufthansas Helvetesflight, LH499 | Basse-HAU | Småprat | 9 | 18-03-2013 12:59 |
Lufthansas nye B747-8 | Bizflyer | Flyforum | 3 | 02-04-2012 07:00 |
Lufthansas kapasitet på SVG? | Helganes | Flyforum | 20 | 15-10-2011 12:40 |