![]() |
|
![]() |
#1 |
Flysitter
|
![]()
Blandt vinnerne er:
World's Leading Airline : Etihad Airways World's Leading Airline Alliance :Oneworld World's Leading Airline Business Class :Virgin Atlantic Airways World's Leading Airline Economy Class :Cathay Pacific Airways World's Leading Airline First Class : Etihad Airways World's Leading Airline Inflight Entertainment : Singapore Airlines World's Leading Airline to Asia :Malaysia Airlines World's Leading Airline To South America :TAP Portugal World's Leading Airport :Singapore Changi Airport World's Leading Airport Hotel Airways Hotel: Port Moresby, Papua New Guinea I europa er KLM kåret til beste flyselskap. Europe's Leading Airline: KLM Europe's Leading Airline Business Class :Turkish Airlines Europe's Leading Airport :Zurich Airport, Switzerland Europe's Leading Airport Hotel :Sheraton Amsterdam Airport Hotel and Conference Center, http://www.worldtravelawards.com/winners2010-8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvordan i alle dager har KLM greid å få den prisen? Var alle i panelet Nederlendere eller? hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Er det noen av dere som klager på KLM som har reist med selskapet siste år? På intraeuropeisk står de lite tilbake for andre (bortsett fra at de selger midtsetene i biz).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Men smag og behag er naturligvis forskellig ![]() Jeg har dog meget svært ved at se de kan kåres som Europe's leading airline. Der står ihvertfald mange selskaber over dem på min liste.
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Enig med FlyHi her, har dog kun reist IC med KL og ikke intra-Europeisk. Jeg likte det ikke noe særlig.
Jeg synes f.eks at både LH og LX er bedre enn KL på IC. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I alt var det mange rare avgjørelser her!
Etiad får pris for beste First Class? De har aldri vært på topp 10 engang! Og jeg trodde de var iferd med å avvikle hele First classen sin. De har vel bare 3-4 fly som har denne klassen. Når jeg tenker meg litt om, er vel kanskje det at Turkish får prisen for biz class i europa ikke så rart. De er vel det eneste selskapet som på europeiske ruter bruker 737 maskiner med 2-2 seating i biz? Det fortjener de pris for i mine øyne. Om KLM er beste selskapet i Europa, var nok ikke akkurat mitt valg, men nå synes jeg generelt at det ikke er så veldig stor forskjell på benplass og service ombord i turistklassen på noen av selskapene som flyr intraeuropeisk. Men KLM sin biz klasse intraeuropeisk er helt klart mange hakk bak konkurrentene. Den eneste faktoren som kan telle for KLM i denne sammenhengen er deres omfattende europeiske rutenett. For der er de ganske så store i forhold til de andre store europeiske selskapene. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå var dette da en pris for beste selskap økonomiklasse, slik at hvordan setekonfigurasjonen i biz er, spiller mindre rolle i denne sammenhengen. Jeg skal heller ikke påstå at KLM er mitt favorittselskap på noen måte, men jeg har blitt positivt overrasket over det jeg har opplevd med de i økonomiklasse siste året (4 flygninger).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Enig i at skikkelige seter i biz er et stort pluss (SU har også dette forresten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor bra stemmer World Airline Awards (Skytrax)? | Peppep | Reiseforum | 8 | 14-05-2019 11:37 |
Danish Travel Awards 2009 | Tally-Ho | Flyforum | 8 | 20-11-2009 12:41 |