![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,403
|
![]()
DY er ikke et LCC og fjerner seg mer og mer fra konseptet for hver dag som gaar ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2009
Location: Stockholm
Posts: 245
|
![]() Quote:
Samtidig bör flere nye baser + IC behovet for feed. NAS ligner jo så sett mer og mer på SAS. Men SAS kan feede inn pax fra et mye bredere spekter av connections enn hva NAS kan, med kun B738. Burde NAS hatt en mindre flytype i tillegg?
__________________
Stockholm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus A320-232 OY-KAL | Piddien | Bilder & foto | 14 | 28-12-2012 18:14 |
Airbus A320 med 4 X 2 hovedhjul... | LTH | Flyteknisk forum | 4 | 27-08-2011 23:30 |
Mexicana Airbus A320 | G-COLE | Samlerhjørnet | 2 | 12-04-2007 21:20 |
Airbus A320 | MountainDew | Småprat | 5 | 16-01-2007 01:57 |