![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har lett rundt på nett for å finne tjenester på webben som gjør det lett å finne billige flybilletter. Jeg finner ingen! Noen forslag?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jøss...kryr jo av steder. Hva med å søke på en søkemotor?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Takk for et godt forslag.. Jeg er bare lei av søkemotorer. Jeg bor i Bergen og er interessert i å fly til London. Jeg vet at SAS og Norwegian flyr ditt. Jeg kjenner til www.kelkoo.no og flere, men ingen riktig bra tjenester? Har jeg gått glipp av noe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja, sannsynligvis er du utrolig blind, eller.... det står en stor banner over alle sidene (ihvertfall når jeg blar på sidene her)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har du sett på www.flybilligst.com?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Merkelig om du ikke finner billige billetter til London som både SAS og Norwegian har kampanjer på. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Norwegian, Germanwings og Air Berlin er mine billigtips...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Litt OT, men skal du fly billig i USA så er expedia.com ikke et dumt sted å sjekke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Dette temaet komme rjo opp 1 gang i uken. Men i dette tilfellet var det vel snakk om flystrekningen BERGEN-LONDON, og da tror jeg ikke en billett med Air Berlin, Germanwings etc vil gi billige billetter.....
Jeg holder fortsatt en knapp på SAS og Norwegian, og med mulighet for å undersøke med Widerøe for om mulig se om det er billigere billetter via CPH eller AMS ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
Jeg fikk et tips om at Flysiden.no skal være brahttp://www.flysiden.no
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Billige flybilletter, veit når, men ikke hvor | krage | Småprat | 6 | 22-08-2014 10:52 |
Hvor finner jeg enklest en tur med TU-154M? | malinkb | Reiseforum | 9 | 16-04-2014 17:09 |
Teoretisk billige flybilletter | LN-MOW | Reiseforum | 2 | 26-09-2010 16:00 |
Er flybilletter for billige? | TCAS | Flyforum | 1 | 24-09-2010 20:47 |
En liten guide til billige flybilletter | LN-AØR | Reiseforum | 10 | 12-01-2009 22:20 |