![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Som overskriften sier så var jeg en liiiten tur sammen med Cato i tårnet og prøvde noen mørkebilder derfra. Hadde også gleden av å forevige PIA med A310 på Onsdag, men først noen "vanlige bilder"
![]() Fokker F50 er vakker. Dette er YL-BAV ![]() Dette bildet tok jeg på Kjeller ![]() ![]() To vakkre maskiner ![]() Austrian med A319, dette er OE-LDC ![]() ![]() ![]() SAS har et mangfold av flytyper, disse er vel ikke evighetsmaskiner heller.. ![]() En vakker 737, D-AGEU ![]() Blått er flått ![]() Laaang A346 ![]() Norwgians nyeste, LN-DYI ![]() Og en av de gamle som er "pimpet" opp noe.. ![]() ![]() ![]() Hadde de med kronisk fyskrekk på denne fligten hvist hva som kom bak flyet hadde det vel blitt litt uro onboard... ![]() Noen hvite SAS maskiner ![]() Fortsettelse følger fortløpende. ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Måtte jo ha med både annkomst og avgang ![]() ![]() UPS klar til å dra.. ![]() En SAS maskin ankommer over SAStec ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Spøkelsene forlater Norwegian.. ![]() ![]() Og til slutt var det G-OJMC som gjestet Osl med denne maskinen. Det var bildene jeg ville vise denne gang, håper de faller i smak ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå ja, vanlige og vanlige
![]() Selv de vanlige er så utsøkte at abstinensene nok gjør at jeg tar en tur opp i morgen tidlig... ![]() Herlig gjennomført serie, Stein ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nydelige bilder!!
Morsomt at Amundsen har dukket opp igjen på -KHA, den har jo aldri hatt noen på halen før. Og -KKL er vel fortsatt med hvit hale. Takk for fin dokumantsjon, ikke minst også av PIA, helt nytt at de er her med 310 igjen, det må da være nærmere 5 år siden sist..
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fine bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Dette er den fineste serien jeg har sett av deg som jeg kan huske for øyeblikket! Dette var rett ut J@VLIG BRA! WOW
![]()
![]() |
#7 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Dette var veldige fine bilder !
Takker for titten MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flotte bilde Stein
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Veldig veldig bra Stein!
Synes bildet av vingen på Norwegianmaskinen var helt konge. Regner med at vi treffes der oppe i helgen. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Helt konge bilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fokker 50 bildet var nydelig!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kjempebilder, kom ikke som en "bombe" at du fikk PIA`n heller
![]() ![]()
![]() |
#13 |
Lima November
|
![]()
Herlige bilder!
Men hvordan kan noen tørre å påstå at Airbus lager verdens flotteste fly?! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Meget bra dette her Stein
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
(Hysj hysj, han er nordlending og de syntes absolutt alt er pent)
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette var helt fantastisk. Elsket vinklene og skarpheten på hvert bilde
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Knall bilder dette, minibussen til PIA var jo flott i det nye liveryet
![]()
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
HAHA ifølge en stykke papir jeg fant, er det råeste en norrlending kan kjøpe en Volvo 242 "244" hvis det skal være luksus, og det mest viktige hvor mange tusenmeter kan der sitte i fronten "norrlands styling", og hvor mange liter hjembrent er der plass til, haha
Gratulerer med ny bil ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg vil, jeg vil, men får det ikke til. Ja jeg vil se bildene, men han tullingen som har satt opp nettverket her har klart det kunstykke og blant annet blokere for youtube og photobucket.com. Er det rart at flaska får mer å mer besøk en tidligere
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
PIA legger ned flere ruter til Europa og starter samarbeid med Turkish Airlines | TC-JGY | Flyforum | 19 | 07-01-2011 09:45 |
"Ovenfra og ned holdning" på OSL. | ENGM 911 | Bilder & foto | 27 | 22-10-2010 21:41 |
Kjevik litt sånn ovenfra og ned på lørdagen | LN-GBM | Bilder & foto | 2 | 28-08-2010 21:07 |
ikke godt å si hva som kommer ovenfra | krølle | Flyforum | 11 | 29-07-2009 01:27 |
PIA lagt ned Skandinavia? | SQ321 | Flyforum | 11 | 28-10-2008 16:30 |