![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,635
|
![]()
Var ikke helt med på det siste resonnementet. Om du kaller det servering eller salg burde ikke utgjøre noen videre forskjell i kostnad. Det samme med opprydning. Det har du også ved salg som idag. Litt ekstra cleaning kan ikke koste allverden. C/A i selskapet jeg jobber synes det er mye enklere/tidsbesparende når de har servering til alle istedet for salg til enkelte.
Hadde jo vært interessant å sett noen tall med de faktiske merkostnader. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Merker konkurransen fra Rygge | Gulboble | Flyforum | 32 | 10-08-2010 19:20 |
Norwegian merker stopp i veksten? | litt-amatør | Flyforum | 2 | 07-11-2006 11:40 |
SMS fra SasBraathens | Green1 | Flyforum | 10 | 15-02-2006 08:21 |
sasbraathens kansellerer mer en norwegian | LN-HAT | Flyforum | 27 | 16-04-2005 16:30 |
Samarbeid SASBraathens og Norwegian | DY | Flyforum | 6 | 28-09-2004 21:48 |