![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Måtte en tur på "vollen i dag også,hehe.
Ikke noe spennende å se den stunden jeg var der,men mener at hvis jeg skal få bedre kvalitet på bildene mine,og "trene" på etterbehandling,så må jeg ut og ta mere bilder, og så får jeg jo gjøre noe av det jeg liker best da,samtidig som jeg får masse frisk luft. Tok noen bilder av "SIV" som jeg vil dele med dere.Syntes selv at jeg fikk ganske fine propelleffekter. Ris og ros taes i mot med takk. Vidar ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Skikkelig tøft med propelleffektene. Blir gjerne sånn når det er litt fuktighet i luften. Med andre ord, dette falt i smak.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Vil bare poengtere at det å lære seg etterbehandling er minst like viktig som det å eksponere tilnærmet korrekt. Ellers er bildene fortsatt litt fattige på kontrast med antydning til et visst grått slør, men det fikser du kjapt når du får dreisen på etterbehandlingen ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Takker så mye for innspill,Viking1965.
Det jeg ønsker meg mest nå er et bra fotoprogram.Har bare et enkelt et som jeg har lastet ned gratis fra nettet.Driver og bearbeider kjerringa om lov til og kjøpe et bra "program".Regner med at det kommer til og koste meg en tur på et eller annet senter, og det gjør jo ikke akkurat saken billigere men det får heller gå........... Hehe,så er det jo det og lære og bruke det og da. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig fint, det første
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Vakkert fly var det vertfall
![]()
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei Vidar.
Blir glad når jeg ser hvilken vei dette bærer. Fortsett sånn, så skal vi nok få en fin dag sammen på Vollen etter hvert, for ikke å si når jeg sitter ved siden av deg i Mercen med en Smice ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
"Siv" har landet | JanSev | Bilder & foto | 6 | 02-07-2010 22:06 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |