![]() |
|
![]() |
#401 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er jo bare å sende en mail hvis du lurer... http://www.feelair.com/pr/index.html#
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da har jeg fått svar på eposten jeg sendt Kai Holmberg.
Quote:
Quote:
![]() Og om noen skulle lure; så nei, jeg sendt ikke eposten pga forrige innlegg fra ln-aør, men fordi jeg selv begynte å lure pga innlegget til ek_osl. ![]() Last edited by LN-MOW; 13-09-2010 at 19:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Legal Eagle
|
![]()
Han blir sikkert kjempefornøyd med at du offentliggjør noe han åpenbart oppfatter som en privat e-post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Ser nok ut som de ser større muligheter for at Feel air starter opp ,enn at Krabi Airline skulle komme flygende en tur.
Men på den "Norske" hjemmsiden er det fremmdeles mulig å gjøre henvendelser. Noen som vil prøve ?? http://www.krabi-airline.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Jeg synes det er ufint å Copy+Paste en e-post med navn og epost adresse og hele innholdet på nettforum. Mulig jeg er sensitiv, men jeg anser alle e-poster som har en navngitt mottaker som private. Her er også den "private" e-post adressen hans lagt ut som aktiv link og det synes jeg også er unødvendig.
At man henviser til at man har hørt noe fra noen og viser til mail korrespondanse er noe annet. Nå det er sagt er det spennende å se om de får det til å ta av.
![]() |
#407 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hvis en flyentustiast sender en mail til en leder i et flyselskap ( i luften, på trappene, eller bare under planlegging ) Så må nok den lederen forvente at det han/hun skriver vil bli publisert, snakket om, diskutert, eller videresendt.
Tviler på at det er noen fare i det. "Gratis reklame" |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kai har snakket om Feel på luftfartskonferanser i Miami og Kuala Lumpur i juni/juli i år og senest på en konferanse i Oslo så sent som i forrige uke så dette prosjektet er definitivt ikke dødt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå står det jo ikke særlig mye privat eller konkret i mailen jeg sendte. Kort sagt er den veldig simpel, og inneholder ikke mer enn et ja/nei-spørsmål på om det "går bra" for FeelAir nå om dagen, og begge svar ville vært like "logiske" om dere skjønner, og nettopp derfor synes jeg at mailen var ok å publisere her på forumet. Som sagt finner man det meste av info på nettsidene til FeelAir uansett. Mao, så synes jeg dette var av den type mailer det går fint å publisere om dere skjønner.
![]() Men selvsagt; hadde saken handlet om noe helt annet, som var mer "privat", ville jeg selvsagt aldri publisert det på et åpent forum ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#412 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg leser Holmbergs innlegg, mellom linjene, som at de har rotet seg opp i et hjørne og ikke vet hvordan de skal trekke seg ut uten å tape ansikt. SOS= Same Old Story=Stall, Spin, Crash.
![]() |
#415 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det kan være to hjørner: Det ene heter "likviditetskrise", det andre hjørnet heter Bjørn Kjos, som har et fullt oppegående flyselskap som planlegger å gjøre akkurat det samme som Feel, og har mye sterkere ressurser til å gjøre det. If you can't beat DY, join'em...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Nåja, jeg har sett eposter som har overbevist meg mer og tviler fortsatt sterkt på dette prosjektet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Newcomer
|
![]()
Hei alle flyentusiaster på Scanair Forum.
Det er spennende og motiverende å se alles engasjement. Jeg er også glad for at det er god og sunn skepsis til ethvert oppstartsprosjekt. Det er både legitimt og nødvendig og det skjerper vår konsenterte effort ytterligere. Det hadde vært gøy og gi mer informasjon da vi ønsker å engasjere alle i FEEL Air, men for nå må vi bare si takk for engasjement og stay tuned. Hilsen fra World Low Cost Airlines Congress i London. FEEL Good! Kai Holmberg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja velkommen skal du være
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Ser man det ! Da mangler vi bare B.Kjos også med direkte informasjon her på forumet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nytt flyselskap: Nigeria Air | LN-MOW | Flyforum | 18 | 01-06-2024 01:03 |
Nytt norsk flyselskap: «Flyr» (Erik G. Braathen) | Discus | Flyforum | 1487 | 31-01-2023 19:20 |
Skal Noreg få eit nytt Feel-Air? | wf145 | Flyforum | 19 | 21-06-2011 17:12 |
Flydirect.no er navnet et nytt norsk flyselskap med base på Rygge | Herlov | Flyforum | 3 | 25-01-2008 13:56 |