Quote:
Originally Posted by Polaris
....skjitsøndag! Her ventet man til 3tiden i natt på at festfolket skulle kjøres hjem, men i takt med økende volum på musikken, økende volum på konsumet og økende volum på dansegulvet - innså jeg at de ikke hadde tenkt å gi seg. Så jeg artikulerer og tegner i lufta, "taaa TAXI hjem. Forstått?!" - gav dem lue og jakke fra bilen i tilfelle de skulle finne på å gå over fjellet, og kjørte til huset vi låner. Våkner 1130, og får vite hos gammeltante over vegen at fattern kom hjem halv 7 i natt (morges?)! Hallo i luka liksom, vi skal jo kjøre hjem i dag. Har forelesninger jeg må på i morgen, og det er langt fra lofoten til tromsø... Jeg klarer ikke kjøre hele vegen i ett (trøtt jeg og..) og ikke vil jeg sitte på farsan i hans...eh - tilstand.
Flott flott flott. Får se hvor langt vi kommer oss og hva vi finner på, mon tro om de selger varikennel-bur på leknes airport? Hadde jeg bare ikke hatt bikkja med skulle jeg gjerne flydd hjem
Ha en fin og mindre frustrerende søndag 
|
Lykke til, er IKKE misunnelig !

Men alt går over og blir til en bra historie, også gårsdagens ´vinsmaking´på Sagene Lunchbar.
God søndag til alle uansett hvor dere er, og hvor langt dere skal..