![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Har kjøpt et Olympus C5060 og det må jo testes på det som er nærmest... så det blir jo et og annet fly som får stille som modell.
Foreløpig konklusjon er at jeg må jobbe mer med "panninga" siden jeg i flere tilfeller har endt opp med for sein lukkertid som medfører fuzz. Hårfin balansegang da jeg selvsagt ønsker prop-blur og gress som fyker forbi. Så disse bildene kan altså anses som forsøkskaniner. Forventet lærekurve peker oppover så derfor tar jeg gjerne kritikk på bildebehandling eller valg av vinkel/mål. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trodde jeg hadde spikret denne men ser at det ble litt uskarpt ![]() ![]() Sånn ja, der var den sommeren over... K |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Likte veldig godt de to første bildene! Skulle jeg solgt det flyet ville jeg brukt de to bildene i annonsen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Den amerikanern var flott ja!
Du kan godt prøve å rette opp litt uskarphet med Unsharp Mask i Photoshop hvis du har det (eller liknende programmer). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det første bildet var veldig flott ja!! Kombinasjonen av mørk himmel, og et opplyst fly ser veldig bra ut!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fine bilder!! Har alltid lurt på hvorfor Orion må "stå på nesa" i take-off run? Men, det er vel bare en av de utrolig mange tingene som bare er sånn.....
![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Selvsagt kunne jeg feks på Norwegian kjørt noen layers og fått til ytterkantene men det får være grenser på fixing. Robert Capa: If your pictures aren't good you're not close enough Kyrre: If your pictures aren't good you've f**ked them up. Take new pictures. ![]() Takk for kommentarene folkens. Kyrre |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det første bildet (og det av Orionen) var 110%!! Meget bra. Synes du var litt uheldig med lyset på det andre bildet av amerikaner'n. Personlig vill jeg ha tatt bildet fra andre kanten, da hadde du sluppet skyggen på flykroppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sommerbilder fra Schiphol | RJon | Bilder & foto | 5 | 29-09-2017 10:52 |
Sommerbilder fra uvanlige flyplasser | ohegge | Bilder & foto | 10 | 10-07-2013 22:01 |
Sommerbilder fra BGO. | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 3 | 03-06-2012 09:27 |
Sommerbilder fra Flesland 08.08.08 | Rossiyskie Avialinii | Bilder & foto | 9 | 11-08-2008 11:16 |
Noen sommerbilder fra CPH | stefan78 | Flyforum | 14 | 04-03-2007 19:57 |