![]() |
|
![]() |
#21 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,605
|
![]()
Du tar feil
![]() For å kunne operere på LHR må du ha en 'slot', og dette går på rullebanekapasitet. Så terminalen kan godt stå halvtom, den, uten at man kan gjøre så mye. Her borte er det mest gater og terminaler det går på. Hvis ikke et selskap klarer å sikre seg gateplass, får de heller ikke slot, der det er påkrevet. Dette stoppet f.eks. Virgin America på ORD - de fikk ikke tak i gate og dermed fikk de heller ikke slot. Det er forøvrig kun et fåtall flyplasser her borte som har slotrestriksjoner, men får man ikke tak i gate, får man heller ikke fly. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Skal ikke hive meg paa debatten om Seigmannshovedstaden er verdt en Londonrute eller ikke. Baade SAS og DY har proevd seg og ikke lyktes.
Anyways, glimrende connection til UA959 til Chicago, codeshare med VS til NYC og LAX er ogsaa en glimrende connection, men akkurat for sent til aa rekke mye annet snadder til USA. Hadde den bare gaatt en time tidligere. Litt venting til baade Singapore og Tokyo, lang venting til BKK. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,501
|
![]() Quote:
Quote:
Men det skal sies at SAS har økt med 2 eller 3 daglige flighter på LHR de siste par årene, og jeg skulle likt å visst hvor de slotene av kommet fra Last edited by Someone; 06-08-2010 at 12:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,727
|
![]()
<mod>
Luleå-London og evt. hvor sloten kommer fra kan vi ta her. Om DY eller SK skal fly TOS-LON -> http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=69899 </mod>
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 06-08-2010 at 12:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jul 2010
Posts: 635
|
![]()
Jaja.. siden ingen vet (eller har lov å fortelle) nøyaktig grunn, får man vel bare undre angående denne slot'en. Men uansett om det gjelder RWY eller gate/terminal kapasitet, så bør vel ikke dette være noe problem i fremtiden, DERSOM det bygges en til RWY på LHR.. (for nå er jo ikke det sikkert lenger..) en ny terminal skal hvertfall bygges..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nidaros
Posts: 3,471
|
![]()
Er vel litt lett blanding av begge deler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Til London med SAS i economy og retur med BMI i business | Someone | TripReports | 13 | 21-10-2011 13:14 |
Oslo - London, BA vs SAS | Fnate | Reiseforum | 6 | 06-08-2009 20:41 |
SAS med Fast Track og internett innsjekk i London/UK | Someone | Flyforum | 30 | 15-01-2008 22:20 |
SAS til London..... | TG | Flyforum | 11 | 14-12-2005 17:47 |
Flyr SAS eller SAS Braathens til London? | EB | Flyforum | 8 | 17-11-2004 12:31 |