![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2008
Posts: 86
|
![]() Quote:
Poenget med slike konstellasjoner er vel å "dele" på destinasjonene istedenfor å konkurrere hverandre ihjel - med tomme seter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2009
Posts: 1,523
|
![]()
Forskjellen med Brasil og Thailand er at "folk flest" nøyer seg med et besøk i Brasil, mens Thailand er som en magnet, der man returnerer gang etter gang.
Hver enkelt får gjøre opp sine egne meninger, men det er sikkert en grunn til at f.eks Thomas Cook har 0 avganger dit denne vinteren (Natal), mens de øker til 22 avganger til Thailand i uken fra Skandinavia... Flytiden til de to landene blir noenlunde det samme. Tally-Ho |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor flyr ikke DY til Frankfurt? | Wahoo | Småprat | 15 | 24-03-2015 07:22 |
Hvorfor flyr ikke Iberia til OSL? | AN0510 | Småprat | 5 | 12-12-2014 19:38 |
Hvorfor flyr ikke SAS Bergen - London? | Star Flyer | Flyforum | 20 | 16-06-2014 22:15 |
Hvorfor flyr ikke Norwegian til Zurich? | vstenhjem | Småprat | 0 | 10-12-2013 14:52 |
Hvorfor fly ikke SAS til Pakistan? | Robin882 | Reiseforum | 8 | 07-10-2010 23:40 |