![]() |
|
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det var for 3 personer T/R. Bestillt i siste liten
Litt mer Etter en laang kø i sikkerhetskontrollen måtte vi gjennom pass-sjekk. Dette tok nøyaktig 23 minutter fra bakerst i køen til vi var ute gjennom døra til passkontrollen. Med 2 sluser og 2 flighter måtte det bare bli kø. Når vi endelig kom oss gjennom passkontrollen møtte vi en vegg med mennesker. Hos Ryanair er det free seating så alle løper til gate for å få de beste plassene. Etter at de hadde sluppet gjennom ca 15 stk, kom en dame over høytaller annlegget. Dere som har priorety kan få komme først i køen. I et lite rom stapp fullt av mennesker skulle dette vise seg å ikke bli så enkelt. En del knuffing og noen kommentarer senere kom de omsider ombord i flyet og de kunne fortsette den "vanlige" ombordstigningen. Flyet vi fløy var EI-DPF en 738AS levert til Ryanair i 2007. ![]() Da det siste trappetrinnet var unnagjort stirrer jeg rett inn i noe som ikke er lett å beskrive. En gul dame, med rødt hår som ser ut til å "elske" jobben sin. Jeg går som vanlig med kameraet rundt halsen, og smiler til flyvertinnen men får denne setningen tilbake midt i fleisen. "No photos of or inside the aircraft" Med en en munn hengene ned til knærne putter jeg vemodig kameraet tilbake i bagen og stirrer på damen med det styggeste blikk du kan tenke deg! Ryanair til nå terningkast -1. Siden det ikke går ann å ta sete bakover valgte vi en uvanlig plass. Bakerste rad sete 33A tilfaller meg og jeg setter meg ned i de trange setene. Knyttnevetesten ble akkurat bestått, men jeg som er 155 så lurer jeg på hvordan det er for en mann/dame på 190cm. Et bilde tatt i smug ![]() Stay Tuned! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian starter RYG-ALC og RYG-AGP | Trdfly | Flyforum | 14 | 16-07-2012 06:02 |
DAT med 2 for en RYG-CPH | Theaviator | Reiseforum | 0 | 04-07-2012 11:18 |
Ryanair med 3 nye ruter fra RYG | Blubird | Flyforum | 33 | 19-08-2010 12:09 |
FlyDirect starter RYG-CPH og RYG-BMA | Blubird | Flyforum | 8 | 31-01-2009 14:54 |
Feil med instrument - måtte lande på RYG | Glenn | Flyforum | 0 | 07-11-2008 00:46 |