![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,604
|
![]()
Se relatert artikkel på FlightGlobal.
D.Kr 60mill er ikke mye cashreserve for et selskap av CimberSterlings størrelse. http://www.flightglobal.com/articles...h-reserve.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BLL South
Posts: 1,937
|
![]()
Skal det forståes som de omlægger lånene i flyenene
og derved måske opnår billigere låneydelse, men ingen cash. Eller er der tale om salg af de 12-14 fly de ejer til et leasingselskab for derefter selv at lease dem, det vil jo give en del cash, men måske også en højere låne/lease ydelse end oprindeligt da leasingselskabet vel tager sig godt betalt mht risici ? Til sidste skal de jo lige finde en leasingselskab der vil med på den !
__________________
Well opinions are like assholes, everybody has one ! (Dirty Harry). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|