![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Aug 2005
Location: TRD
Posts: 4,297
|
![]()
Artig video, knall altså
![]()
__________________
MD11 - King Of The TriHolers |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Infrequent traveller ;-)
Join Date: Sep 2004
Posts: 4,384
|
![]()
Har Ryanair-sjefen en tabubelagt sykdom, eller gjør han seg til med vilje på alle bilder?
__________________
Airpics screener from 2005 until new owner didn't ask the old staff to continue for some reason ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
Det er sommer og agurktid i UK - Daily Mail kjører en sak om Ryanairs ståplasser igjen:
Quote:
og jeg ser at blant annet Finansavisen har plukket det opp. Nå må Ryanair finne å noe nytt å "sjokkere" med. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,121
|
![]()
Finnes det noen klappseter han kan selge for et passe stort tilleggsgebyr?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BOO/ENBO
Posts: 1,373
|
![]()
I gamle dager hadde SAS "horisontal seating". Snakker om tidlig 60-tall med DC-7C hvor man hadde såkalte Crew-bunks (senger) rett bak cockpit. Disse var riktig populære når man reiste på ID og kjerra var full.
__________________
Ole Bjørn Jensen |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nærsnes, Norge
Posts: 4,450
|
![]()
Kanskje en ide? Alpinbindinger i gulvet og utleie av støvler som passer!
Godt å se at hverken Boeing eller Airbus er med på leken til ADHD-mol'en.
__________________
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]() Quote:
Synes at FR er lidt for penge fikseret Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,473
|
![]()
.. og Fox News her borte kjoerte en greie paa det mens jeg var paa gymmen ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2006
Location: 20 min fra TRF
Posts: 646
|
![]() Quote:
__________________
AeroGal 727, Galapagos 01.08.08, WGL-GYE: Ut på tur: TRF-STN-TRF, TRF-AMS-SOU-AMS-TRF, TRF-AMS-BCN // DXB-AMS-TRF, OSL-AMS-PAC-SJO // FRS-GUA-ATL-AMS-OSL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Oct 2007
Posts: 2,508
|
![]()
Dette kommer aldri til å gå igjennom - nå må MoL slutte med dette tullet.
Nok en grunn til å ikke fly med Ryanair, både sikkerhetsmessig og med diverse tull og tøys fra MoL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Newcomer
Join Date: Oct 2008
Posts: 24
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2010
Location: Frogner i Akershus
Posts: 149
|
![]()
Nesten så jeg sender link til denne tråden til journalisten så vedkommende kan se hvor dumt det i det hele tatter å publisere noe slikt....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,473
|
![]()
Boeing dementerer uansett at dette er aktuelt ..
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
Never check a good story....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Feb 2005
Location: Oslo
Posts: 1,305
|
![]() Quote:
Gratis markedsføring og mye mer effektivt enn dyre reklamer. Dette har vært MoLs konsept fra dag 1, og det ser jo ut til å være vellykket, så hvorfor skal han slutte med det? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: May 2006
Location: Gamlebyen, Oslo
Posts: 7,512
|
![]()
Landets fremste reiselivsjournlaist, Stine Okkelmo i DinSide, har også bitt på agnet...
http://www.dinside.no/846316/ryanair...innlegg_711374 |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
|
![]()
Skal de gjøre noe slikt så blir det dyrt. Nye seter må utvikles og testes, og desto lengere fra gulvet vekten er, desto større belastning på gulvfestet --> Dyrere materialer, eller høyere vekt.
Dessuten må de vel spesialbygge fly med flere utganger for å få rask nok evakuering. Dette blir mye dyrt utviklings og sertifiseringsarbeide for et smalt marked, LCC ruter på under en time. Dette er i beste fall en bløt og overmoden agurk som aldri burde vært høstet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2008
Posts: 86
|
![]()
Kanskje det hadde vært bedre med liggeplasser - 3-etasjes køysenger, 3+3 i bredden.
Både sikrere og mer komfortabelt vil jeg tro. Dette skulle gi 50%+ flere passasjerer. Med hjul på køyene og åpning i hekken, som på DC-9, skulle det være fort gjort å evakuere hele flyet - med passasjerene ferdig fastspent på bårer, bare til å trille dem rett inn i ambulansene. Last edited by 72velle; 05-07-2010 at 16:23. Reason: skrivefeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
Begynner å bli passe lei av dette oppslaget nå, jeg mistenker marketingavdelingen til Ryanair for at denne ligger i systemet for automatisk utsendelse hvert eneste år - bare for at haugevis av journalister skal bite på, og få Boeing til å dementere det hele. Det samme kommer til å skje sommeren 2011. Og 2012. Og 2013. Og så videre...
Men Ryanar skal jammen ha for at de er dyktige på å la media være mikrofonstativet deres! ![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ryanair med nytt interiør og nye uniformer | Navigator | Småprat | 8 | 03-12-2015 10:33 |
Ryanair med nytt interiør | LN-MOW | Flyforum | 1 | 12-03-2015 23:00 |
Andre Ryanair på Nytt på nytt nå! | LN-NGT | Spotteralerts | 0 | 12-04-2013 21:02 |
LO: Ikke fly med Ryanair - vinn en tur med Ryanair! | Wig-wag | Flyforum | 2 | 25-10-2010 10:39 |
Nytt Ryanair utspill | Elling | Flyforum | 9 | 03-09-2010 15:32 |