![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon forumister!
Sitter på bussen på väg mot ARN och mitt första pass på SGS sedan 20AUG, damn it is good to be back!! Kallt att cykla till stationen men det ser ut att bli en fin dag. Må alla flighter pusha före STD! Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Noen drar på jobb og skole, jeg drar hjem og sover. Nok en nattvakt er straks over og ser frem til helgen som begynner torsdag morgen for min del. Ha en strålende dag der ute i intetnettet.
![]() |
#3 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
her i Nord så skinner sola, noe den også gjorde da man kjørte på jobb i morrest
![]()
![]() |
#4 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Fruen er sendt på jobb, snuppa spiser frokost og far surfer på nett og bare venter på at knotten skal gjøre det han pleier å gjøre på denne tiden. Hint: lukter ikke veldig godt. Ikke veldig mye som står på planen i dag. Men har et par ting som må ordnes før vi skal i sommeravslutning i barnhagen i ettermiddag. Ønsker alle en trivelig dag S |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Litt mindre sent ute en vanlig, men med litt lite søvn i natt kjenner jeg det kan bli en laaaang dag på kontoret. I kveld kommer noen kamerater over for å se på fotball, drikke øl og spise Grandis. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Gudd meuning fra Krsand!
Her skinner solen, og det blir gode temperaturer i dag også! Her er det månedsavslutning som gjelder, så arbeidsdagen skal nok fly avsted. Ingen planer for kvelden, heldigvis, så jeg satser på fredelig hjemmekveld. Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nærsnes bader i solskinn nå på morrakvisten. Egg og bacon venter. Har standby som begynner nå om 5 minutter. Crewlistene er komplette og ingen sykemeldinger so far. Satser på en stille og rolig dag. Må klippe plenen ser det ut til.
Ha en fin dag.
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Så du slapp 943 i går?
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jepp! De hadde en svensk kaptein på sby også.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hei hei!
På plass på jobben og unnagjør de siste oppgavene før jeg og ni andre på kontoret setter kursen mot Kristiansand kl. 15, hvor vi blir til fredag. Ha en flott dag!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Aberdeen vest.
Prosjektmøte hele dagen ute ved Westhill. Rett ved foten av highlands. Flott førsommer vær her over på øya idag. I kveld blir det samlig med gode kolleger på en passelig pub for å utveksle røverhistorier! Ha en flott dag forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn! Snart klar for fiskegryte for skattebetalernes penger, men først litt mer antibiotika i kroppen... Ha en frisk onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her hjemme har både mann og kone fridag i dag. Så da ble det sløvemorgen i senga og sen frokost. Nå blir det nok litt indretjeneste før man skal ut å male hus senere i dag. Håper vannet fra oven holder seg unna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Free Luigi
|
![]()
4 timer og 21 sider - jeg er ferdig med eksamen i anvendt geofysikk!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Forus!
Arbeiddagen er snart over, men man har da klart å få løst en del saker og ting.... Snart på tide å hente bilen på verkstedet før det er barneselskap for mellomste mann. Ha en fortsatt fin dag forumister! ![]()
![]() |
#17 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Går i antibiotika her også etter at man igår presterte å slå i stykker en rute. Får dog ikke lov til å spise, i tilfelle et lite inngrep for å fikse litt av en nerve i håndleddet krever full narkose. Gikk med dette også glipp av oppkjøringen tidligere idag. Satser på at de fikset meg, da det ikke frister med enda en natt på "hotell"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
|
![]()
Her i Alpharetta skinner solen også, men det vanlige sommerværet ventes å rykke innover ved lunchtid ... 26 grader akkurat nå.
Siste arbeidsdag før avreise - i morgen blir det LH til FRA og OSL og SK/WF rett videre til Mosjøen. Lang tur, men det er nå en gang slik det er å komme fra pereferien og jobbe i sentrale strøk .. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Free Luigi
|
![]()
Aaaaæææææeeee nå står Widerøe og tester motorene i sør igjen. Med vinduene åpne KAN det tenkes at det bråker like mye som om de hadde stådd i hagen. Nesten - iallefall. Glad jeg hadde eksamen i dag, og ikke i morgen.
Mmmmmm varierende frekvens og amplitude som rister i veggene! I love it! Greit å være flyinteressert og være "nabo" med flyplassen, meeeen... Jeg kunne spart meg for motortestene klokka 01.00-02.00 ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onsdag:-) | EB | Flyforum | 11 | 06-06-2018 18:55 |
G'onsdag | CK | Flyforum | 13 | 12-03-2008 19:08 |
Go-o-o-onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 8 | 06-09-2006 12:21 |
G'onsdag! | CK | Flyforum | 10 | 29-12-2005 01:45 |