![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny dag, ny arbeidsuke og nye mulighter... Nå blir det 2 hektiske dager på kontoret før arbeidet tar meg til 4 land de neste 7 dagene...Ettermiddagen byr heldigvis på en treningsøkt. Ha en fin tirsdag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
En mindre god morgen.
I natt gikk alarmen på kjøleskapet og det ser ut som hele greia har tatt kvelden... ![]() Nå får man gjøre seg klar for jobb og håpe på en bedre fortsettelse på dagen/uken.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Morning fra Oslo. Litt hardere enn vanlig å starte uken siden det har vært langhelg. På tide å komme seg jobb og fått begynt på ukens oppgaver. Ellers ingen planer. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
*Gjeeeesp*
Dagen for min del startet for en halvtime siden da puddingen på 6 mnd fikk nok av å sove og ville ut og utforske verden ... Senere blir det ettermiddagsvakt i tårnet på ENVA; håper jeg rekker å tylle i meg en 5-10 kopper kaffe før den tid ... Ha en strålande dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
mårnings fra hovedstaden! her håper vi på at vinden løyer slik at LN-NOT kan komme på low-pass. Planen for å komme seg unna skoletimen er klar, og kamera i sekken. Ha en fin dag forumister
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus!
Ny uke, nye muligheter. Kaffekoppen står på pulten og forum skal skumleses før det blir møter og diverse som skal ordnes i dag. Ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen!
Her er nok en studieuke i gang (3/4), altså uker hvor vi gjør akkurat hva vi vil - når vi vil, og hvor vi vil. Ahhh, herlig! ![]() Ellers er det ingen store planer før low-pass over Oslofjorden! ![]() Da ønsker jeg dere alle en riktig fin dag!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra Dresden. "Mein Gott" sa dama i skranken da hun prøvde å finne et nytt tog til meg, det forrige, via Cottbus er kansellert pga uvær/flom. Ser dog ut til at jeg kommer meg på 1330-toget. Går det bra så skal jeg ikke klage. Marche serverer utmerket frokost.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen!
Fridag nummer 2 etter frihelg, og pr nu tilbringes den midt i dobbeltsengen med macbooken på brystet. Har to dager med full jobb før avreise til New York på Fredag, så bør vel kanskje såvidt begynne pakke det lille man trenger der borte en helg i drøyt 25 varmegrader. Endelig skal jeg også få kjenne på en iPad ![]() Er det forresten noen som vet hvor lenge denne "online-ESTA" godkjennelsen gjelder, har ett OK fra Desember 09 og mener huske den holder 12 måneder? Ellers, været er grått med utrygt for byger.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Den holder faktisk i 24 måneder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God tirsdag fra ruinparken i gamlebyen
![]() Har faktisk fått demonstert at man kan komme fra Romsås til Asker med bil på 40 min med lokal ankomsttid kl 08:15 en slik morgen! Det ville ikke vært mulig i motsatt retning. Og møtet varte akkurat lenge nok til at returen fra Asker til kontoret gikk på bare 45 min. Forvørig bruker jeg mest kollektivt, og fredag skal jeg sykle. Ha en god dag
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag til alle Forumister fra Forus,
Her er ny kort uke godt igang. Travelt denne uka og, Oslo står på destinasjonen for morgendagen med SK4002 og ABZ med SK4615 for torsdag ettermiddag til fredag ettermiddag. Det gjelder å holde liv i bolaget! Ha en god dag alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen, alle!
Enda en flott dag her i Stavanger, men dòg litt kaldt.. ![]() Straks avgårde på jobb, bare noen småærend i byen først! Imorgen går turen til Oslo, og på søndag legger jeg og kjærste ut på svg-ams-sxm-cur-aua ![]() Ha en fjong dag, alle sammen ![]() B |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen alle
Quote:
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen fra et varmt Alpharetta. her har man måttet legge om morgenrytmen en smule ettersom skoleferien er i gang, og i dag ruslet jeg opp til
Har fylt koppen med Jetfuel, satt på satelittradioen og er dermed klar for å vie de neste timene til WIAS. ![]() 'Solen skinner og Stabæk vinner!' |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Flyttet ut av leiligheten - ingen ville mangler notert på utflytningsskjemaet utover at jeg må betale for maling - men det var kontraktsfestet. Blir spennende å se hvor mye det kan koste å finpusse på litt maling i leiligheten - nå bærer det hjem til Oslo hvor en liten operasjon står på programmet før siste eksamen i slutten av juni.
Ha en god arbeidsuke! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var man vel framme i Wroclaw. Slapper av på Sofitel-rommet, en langt høyere standard enn jeg er vant til. Men det er jo ikke så ille. Litt Nespresso og øl før jeg stikker ut på byen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
Quote:
![]()
![]() |