![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg har bestilt en reise med US Airways.... og med mottatt referansenr og reisedato får jeg logget på "Manage my reservation". Der trykker jeg på "change seats" og får opp et greit oversiktskart over seter som er "ledige", "opptatt" og noen som er reservert for reisende med status hos US Airways. Men samme hvor mye jeg klikker får jeg ikke valgt sete.
Er det noen der ute som har gjort dette før og vet hvordan det er ment å fungere (er testet både i IE 8, IE 8 "compatibility mode" og i Firefox)? Eller enda bedre: Er det noen her inne som har tilgang til US Airways systemer og kan hjelpe med setereservasjoner?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Sete kan velges når/dersom du sjekker inn online. Online check-in åpner 24t før avreise.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg vet ikke hvordan det evt. funker etter at man har bestilt, men jeg gikk inn og gjorde en dummy-booking, og kan fint velge seter der. Prøvde i Opera.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har aldri hatt noe problem med det når jeg selv har reist med US ... Mulig at det ligger en sperre hvis du har kjøpt hos tredjepart ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Takk for gode råd. Jeg sendte en mail til wideroe hvor jeg kjøpte billetten... og om det var manuell behandling som fikset det vet ikke jeg, men i natt tikket det i allefall inn en mail med bekreftede seter. Så da er jeg fornøyd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Er det lov å gå OT og spørre om du har funnet hurra-priser til SFO og SEA slik de hadde i fjor? Var vel 2800 NOK til SEA.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Om det er meg du spør så er svaret nei. Men så har jeg ikke søkt heller. Og så er jeg vel litt idiot (i noens øyne) i og med at når jeg søker etter reise heller aksepterer noen kroner ekstra i billettpris dersom jeg får fly med et selskap jeg ønsker å fly med framfor å velge den absolutt laveste prisen. Og enda mer idiot blir jeg vel når jeg ikke synes 4-5 tusenlapper er en uakseptabelt høy pris å betale for å komme meg til USA :-) Vips var vi laaaangt OT.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Setereservasjon hos FR | Hpkris | Småprat | 0 | 23-11-2011 04:15 |
Setereservasjon TG Domestic | FlyHi | Reiseforum | 13 | 28-10-2011 14:57 |
Setereservasjon AC++ | SNSK | Reiseforum | 1 | 07-05-2010 22:47 |