![]() |
|
![]() |
#21 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Guest
|
![]() Quote:
|
|||
![]() |
![]() |
#23 |
Banned
|
![]()
Er det ikke et alternativ som mangler her ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
LN-KKR observert på Værnes i dag, med hvit hale..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
KKR er observert idag på Sola , med hvit hale
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hørt rykter om at dette flyet skal brukes til reklamebruk. Det skal vist være gode penger å hente på det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
Kva er gale med Ivar Aasen då? Han har vore med å sprenga grenser og utfordra det etablerte på lik linje med alle dei andre som heng der bak på halen... Takka vera han slepp me å snakka dansk eller gamalnorsk Lenge leve nynorskens huglaug ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Reklame for "nye" Sterling-Maersk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
DY: Hvem er det som mangler da?
Ser Camilla Collett på listen, men jeg mener da at med unntak av vikinger så bør det være mannfolk på flyene....vet ikke hvorfor, men føler det er riktig liksom ![]() Kall meg diskriminerende eller hva dere vil for min del ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banned
|
![]()
Jeg synes kanskje Ari Behn fortjener en plass på halen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Men er det ikke opplest og vedtatt at personen må være død!!!???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banned
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva med Helge Ingstad. Er han på noen hale? Han synes jeg er den beste kandidat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kanskje det er på tide å minne om hvilke som allerede er på halene?
LN-KKF - Fritjof Nansen LN-KKG - Gidsken Jakobsen LN-KKH - Otto Sverdrup LN-KKI - Helge Ingstad LN-KKJ - Sonja Henie LN-KKL - Roald Amundsen LN-KKM - Thor Heyerdahl LN-KKN - Sigrid Undset LN-KKO - Henrik Ibsen LN-KKP - Kirsten Flagstad LN-KKQ - Alf Prøysen LN-KKR - ??? LN-KKS - Edward Munch Siden jeg selv er realist (herlig dobbelbetydning i dette ordet, men det ser ikke ut til at dagens ungdom har oppfattet det ved valg av utdannelse), håper jeg selvsagt at Niels Henrik Abel blir valgt - Norges mest briliante matematiker som kom fra Gjerstad i Aust-Agder. Mer om ham og Abelsenteret kan du lese her.
![]() |
#36 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Norwegian burde ta tak i dette og lage en skikkelig nasjonal stemme-kampanje med f. eks. tre alternativer for å engasjere folk og skape enda mer blest om Norwegian som merkevare!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Som realist kan jeg ikke annet enn å stemme på Abel!
Hvorfor er det mye mer populært med sære kunstnere enn (også sære?) forskere poå halene - de siste gir et minst like stort bidrag til verdens frem&tilbakegang! Andre ideer: Sophus Lie, Kristian Birkeland, Sam Eyde Siden vi kara har undertrykt damene i noen tusen år er det ikke så mange real norwegian kvinnelige forskere. Men Kristine Bonnevie burde kunne få plass. Ellers er jo hundrelapp-Camilla et godt valg for innsatsen for likestilling, eller Wanny Woldstad, den første kvinnelige fangst"mann" på Svalbard (for å følge opp tradisjonen med hyllest til meningsløse aktiviteter i ubehagelige strøk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Men helvetspredikanten Petter kan de godt la bli igjen i Dass....:devil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Som realist støtter jeg Isbamse sine gode forslag. Både Sophus Lie og Kristian Birkeland er gode kandidater til en flyhale. Men Abel er nok et større navn innen matematiken enn det Lie var, så om de velger en matematiker til å være på flyhalen så blir det nok Abel. Kristian Birkeland har vi et nært forhold til her i nord, da det var han som bygget opp det nedlagte nordlysobservatoriet på Halde.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvem kaller seg "University" | ENTO | Register- og ATC-Forum | 4 | 18-04-2014 21:01 |
Når der er lenge til neste tur så blir det en "sitt" report | krølle | TripReports | 0 | 16-06-2013 21:42 |
Hva er dine "flymål" for neste år? (2011) :) | Polaris | Småprat | 81 | 26-11-2011 16:48 |
"Reverserte" farger paa neste Alaska 737-800 WG ? | dc-8-63 | Flyforum | 2 | 28-06-2005 08:01 |