![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2008
Posts: 646
|
![]()
Foretrekker også 2-seteren, men ikke så mye at det styrer valg av flytype og selskap. Man går glipp av mye moro dersom man ikke skal fly 747 eller 380.
Rart ingen småbarnsforeldre har kommet på banen og annonsert sin kjærlighet for 3-setere. Bør jo være en bra match for de med ett barn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2008
Posts: 646
|
![]() Quote:
Det er vel mulig å finne ønsket konfigurasjon på nesten alle flytyper pga flyenes kurvasjon. Har selv hatt tosetere på EK 777, selv om de i utgangspunktet er innredet 3-4-3. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,724
|
![]()
EK har ikke økonomiklasse i 2. et.
Synes KL hadde en fin konfig på MD11, 2+4+3. Da hadde de noe for enhver smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
I så fall, my bad! Har bare sett på endel seatmaps (uten at jeg husker til hvilke selskaper) hvor det skulle være monkey både oppe og nede, og det da var 2-setere ved vinduene oppe.
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Nannestad
Posts: 984
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,564
|
![]()
BA har vel også 3-4-3 på en del av sine 777'er ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]()
I beg to differ. Jeg satt ved vinduet på en flytur med B777 fra Emirates. Benplassen var fabelaktig og det var overhode ikke trangt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Jan 2006
Location: Nannestad
Posts: 984
|
![]()
Trangt er det ikke, men det kan være en aldri så liten utfordring og komme seg på toalettet om de to ved siden av deg er i sin dypeste søvn, og befinner seg langt inne i en eller annen drømeverden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,724
|
![]()
De hadde det på LGW-flyene (dvs. feriedestinasjonene), men de har de sluttet med det.
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Newcomer
Join Date: Aug 2009
Posts: 13
|
![]()
Er det ikke slik at selv om det er 3-4-3 på EK, så forsøker de å kompensere dette med mer benplass? Jeg har aldri flydd EK selv, så dette er bare noe jeg har hørt fra andre. Jeg sluttet å fly AF etter de satt inn 3-4-3 på sine 777, noe som er ganske irriterende da å fly AF var det mest praktiske for meg.
Last edited by macg777; 28-04-2010 at 00:19. Reason: fikse noen klønete formuleringer |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
Location: Tønsberg
Posts: 4,261
|
![]()
Emirates har vel 33"-34" på sine B777, som er ganske behagelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,564
|
![]()
Ligg unna 773ER, som har 31'' - ressten har 33 eller 34'' iglg Seatguru.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2005
Posts: 382
|
![]()
3-3-3 eller 2-5-2 spiller egentlig ikke så stor rolle for meg, bare UA beholder den generøse spacingen mellom første rad i E+ og bulkheaden, her sitter jeg jo titt og ofte! Hva som skjer med 21H og J er jo også interessant...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]()
Du har status hos UA, så 2-5-2 gir deg alltid en 2 seter på Economy+. Foretrekker det mye mer en 3-3-3
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2005
Posts: 382
|
![]()
Ja, har forstått at 17 A + B (eller hva som enn blir fremste E+) blir beholdt som en toseter. Motsatt side er vel crew rest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2008
Posts: 646
|
![]() Quote:
Seatguru sier 34" på 773ER 3-class, 31" på 2-class. Fløy 3-class for noen måneder siden, og opplevde benplassen som god, så ganske sikker det var 34". Satt på rad 47, og der er det også 2-setere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL TK 777 nå | Concorde | Spotteralerts | 1 | 08-04-2018 17:03 |
Nyoppusset DC-7 Grand Canaria | Stone | Flyhistorisk forum | 5 | 26-07-2015 10:19 |
CO (UA) 777 | tafpl | Reiseforum | 2 | 07-10-2010 18:52 |
Air France får 777 nummer 777 | LN-MOW | Flyforum | 3 | 12-04-2009 20:28 |
KL/KQ 777 | LN-KOG | Flyforum | 10 | 04-10-2006 15:42 |