![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,513
|
![]()
Hmmmm ... høres ikke dette litt kjent ut ..?
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]()
Det hadde vært spennede å hatt en liste over prosjekter de siste 30 år og se hvor langt over tid de var. Jeg har et inntrykk av at jo mer klomplekst og "nyskapende" jo mer overskridninger skjer.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Hjemme
Posts: 8,380
|
![]() Quote:
![]()
__________________
![]() Better On A Camel across Africa, than Sit And Suffer across the North Sea. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Jan 2006
Location: Mosjøen
Posts: 3,123
|
![]()
Problemet ligger delvis i design av vingeboksen samt vektproblemer:
www.glgroup.com/Airbus-A350XWB-Targets-Move-Delays-Inevitable-47887 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,483
|
![]()
Dette minner meg litt om et annet flyprosjekt, ja. Nei, forresten, det minner meg om alle andre flyprosjekter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,232
|
![]()
På samme måte som "alle" nye fly virker bli forsinket, så er vel vekten også alltid et problem, synes jeg å observere
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2005
Posts: 382
|
![]()
Blir nok mindre og mindre "787-bashing" fra andre siden etterhvert, skulle jeg tro....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2008
Posts: 890
|
![]()
Det er bare det at folk med teknisk innsikt ikke vet hvordan man skan snakke med selgere... Gi dem alltid et konkret tall, ikke et intervall. Selgere tolker et intervall som to tall, hvor de kan velge det som passer dem best, og glemme det andre tallet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]() Quote:
![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
Posts: 6,593
|
![]() Quote:
Det er særlig introduskjon av digital technologi som er utfordringen. Design og utprøving tar mye lenger tid enn først antatt. Kjenner problemet i vår bransje og. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Ute på tur
Join Date: Sep 2004
Location: Bergen, Norway
Posts: 10,012
|
![]() Quote:
![]() -A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SQ SIN-SFO 350 | SQ 777 | Småprat | 2 | 03-04-2018 01:45 |
Sulten kaptein forsinket flight | LN-VLE | Småprat | 6 | 23-12-2013 12:51 |
Fonnafly AS 350 | gilera | Bilder & foto | 6 | 10-10-2009 23:04 |
787 vs 350 | Dag Viking | Flyforum | 1 | 17-03-2005 22:16 |
OT: 350 er her | LCH78 | Flyforum | 6 | 02-03-2005 13:17 |