![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
Dessverre sterkt forsinket, men her kommer en liten bildeserie fra påsken på OSL. Jeg tok en tur på langfredag morgen, men valgte å returnere til tigerstaden etter under en time, da det ikke skjedde noe, og været mildt sagt var helt for j*vlig. Sjekka værmeldingen igjen og bestemte meg for et nytt forsøk lørdag morgen (påskeaften). Denne dagen startet også med meget tett tåke og en del nedbør i form av snø. De første 1-2 timene ble det stort sett å høre på fly som tok av fra 01L, da jeg var på vollen. Tekst er under bildene. ![]() Swiss Air med HB-IPV som lander på 19R i dårlig vær. Dette var ett av totalt to fly jeg knipset på langfredag. ![]() På vei hjemover svingte jeg innom plattformen og knipset Continental's 757 som landet på 19R. ![]() Over til Lørdag morgen. Været har lettet litt og LN-RRL tar av fra 01L ![]() Mer enn bare ren, hvit snø... ![]() Kvalitetsmessig helt ræva bilde, men bare for å vise litt hvordan været var denne morgenen. ![]() Mitt første møte med LN-DYC ![]() Også min første av KKF i ny drakt ![]() Dagens Continental 757 på vei tilbake over dammen ![]() Vinden har snudd. Lurer fortsatt på hvem som har bestemt livery på disse.... ![]() Også mitt første møte med LN-NOT. Kjekt med noen nye på brikka. ![]() Icelandair TF-FIA ankommer 19R fra Reykjavik. Må være en av de vakreste 757'er i verden... ![]() Austrain kom med Fokker 100 denne formiddagen. ![]() Synes det er litt kjipt at jeg aldri får med meg AirBaltic's 757 eller F50... ![]() 737 på 747 på 19R. ![]() Synes denne er tøff rett forfra også.... ![]() På vei avgårde fra 19R ![]() Czech er alltid velkommen.... ![]() En svensk patriot. Noen som prøver å gå i fotsporene til Kjosern? SE-IUV er det iallefall ![]() Synes TAP har et meget "fresht" livery jeg.... ![]() Sist ut er Thai A340 som vi dessverre gikk glipp av (typisk!). Gikk dessverre også glipp av bl.a. Spanair A321, som også tok av fra 19L.... Takk for titten!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bra fangst på en dag i tåka.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
pr0
|
![]()
Fine bilder!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Veldig fine bilder dette her!
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Så det var du som var på Vollen lørdagen ja
![]() Meget pene bilder du serverte her, men var virkelig synd vinden snudde for tidlig den dagen da og var noe snadder som datt ned på feil bane også.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kjempe flotte bilder, god stemning
![]() OT: Noen som vet hva den grønne lille streken som enkelte av Nowegian flya har fått plassert på "dekselet" ved nesehjulet, betyr? (LN-NOT f.eks) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det var alt i alt en meget hyggelig dag på vollen ![]() Takk for hyggelige kommentarer alle sammen ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ehm, Hva skjer med at KKF er hvit?
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY reg OSL-VCE-OSL 2010 | Mattern | Register- og ATC-Forum | 3 | 23-01-2013 22:47 |
Påskeaften på OSL | Even92LN | Bilder & foto | 12 | 12-04-2012 23:31 |
God påskeaften | Discus | Flyforum | 16 | 07-04-2012 21:29 |
OSL påskeaften, close connection. | ENGM 911 | Bilder & foto | 13 | 04-04-2010 23:07 |
En meget stille langfredag kveld på OSL. | ENGM 911 | Bilder & foto | 11 | 04-04-2010 14:25 |