![]() |
|
![]() |
#10 | ||
NorFlyer Front Row
Join Date: Jul 2006
Location: FL410
Posts: 1,205
|
![]() Quote:
Quote:
Fantastisk gjeng denne Scanair gjengen... men jeg begynner å lure på hvordan kunnskapsnivået egentlig er her inne, eller om folk bare kan kalle seg noe og bli tatt for god fisk.... I bestefall er det tydeligvis et flertall av folk som gjerne skulle hatt noe å si! ... Tror virkelig du hr pix som administrator av dette forumet, at punktligheten ikke har noe med dette emnet å gjøre? Bakkehandling, outsourcing, økonomi og punktlighet henger ikke sammen? I så tilfelle utvises et så snevert syn at du neppe kan jobbe med noe luftfartsrelatert! Punktligheten er i aller høyeste grad et av flere vesentlige punkt i en SGS outsourcing og velting av SAS emisjon! Vil vi i SGS velte SAS? NEI! Vil vi outsources? NEI! Hva gjør vi da? Vi føler oss sveket etter alt vi har bidratt med gjennom lang tid! Skal vi bare se at vi blir skyfla over til ISS og mister all tilhørighet med en seriøs bransje? ISS er med unntak av å være en romstasjon, også et bemanningsbyrå som kun selger mennesker. Dagens moderne form for menneskehandel. Utstyret skal etter planen selges til et 3. firma, og da ruller ballen... Ingen samkjøring og en mengde muligheter til konflikter! Vil vi dèt? NEI! Fakta i saken er at SAS ikke har et eneste godt argument for å selge SGS linjestasjoner, og da må vi som faktisk står midt oppe i det tilbakevise feilaktige "tolkninger" og synsinger selv om det kanskje tematisk ikke er avskrift av forumtittelen. Står det skrevet noen steder at SGS bidro til å bedre konsernresultatet i SAS i 2009? Nee..... For det er faktisk tilfelle. SGS bidro med positive tall, og når resultatet ble milliarder i minus, så har iallefall ikke SGS skylda for noe av dèt! Punktligheten - Kan noen tenke seg til å tro at dette faktisk henger sammen med hva som skjer på bakken og gjennom SGS? Ne... SGS er ikke synonymt med punktlighet, så da får vi gi blaffen i å diskutere det da, eller bla mellom 5 forskjellige forumtråder for å få en sammenheng av hvorfor SGS rasler med sablene?..... Økonomi - Kan noen skjønne hvorfor man vil outsource et selskap som ikke har benyttet streikeretten gjennom veldig MANGE år, og har bidratt til reduksjoner i kostnader som sikrer operasjonen rundt bakketjenestene en positiv økonomisk ramme, og som oppe i alt dette leverer et ekstremt godt produkt! Dette blir garantert ikke like godt om man outsourcer, da noe av identitetsfølelsen forsvinner helt! Ref SGS finland med ekstreme utslag etter at ISS tok over....! Streiker, og store personalproblemer! Kjære Nax-ramp:Du legger visse føringer i brukernavnet ditt, og hadde jeg kalt meg for SGS-ramp og spredde usannheter omkring NAX ville også NAX ansatte reagert! Kanskje derfor du reagerte på punktligheten jeg nevnte? Tenk litt på de følelsesmessige domenene du tramper på! Det skal mye til, men jeg blir nesten like frustrert av å lese innleggene om SAS her, som det jeg blir når jeg leser forumet til e24.... No good, og skal dette liksom være et seriøst forum, så burde man sile ut hvem som diskuterer hva! So long.... |
||
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mulig emisjon i SAS | Someone | Flyforum | 19 | 30-01-2018 08:42 |
Svenske Sas piloter truer med rettsak | krølle | Flyforum | 12 | 12-03-2010 15:12 |
Truer SAS med millionsøksmål | CK | Flyforum | 8 | 04-04-2007 14:36 |
Star Tour truer SAS med at droppe aftale | Bll spotter | Flyforum | 5 | 28-09-2006 20:11 |
Truer SAS-piloter med oppsigelser | Hurum | Flyforum | 0 | 10-02-2006 10:16 |