![]() |
|
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Apr 2007
Posts: 95
|
![]()
Hei Tally-Ho, ikke sikker på hvordan det er i airbus, men av erfaring på 737 så benytter vi vs of flap 5 på glidebanen ned til ca 2500 ft du får en smoother approach med lite thrust korrigering på en full 737-800 litt avhengig av vind så setter vi gear and flap. Tråden er litt ot men ville bare dele litt erfaring for hvordan vi flyr den approachen på 27, hadde hvert fint om du kunne fortelle litt om din erfaring på denne approachen.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Korrekt innflyving ifht. rullebanen? | haga2000 | Småprat | 8 | 10-08-2015 12:51 |
Rar seatmap på QR's 787 | Bizflyer | Småprat | 8 | 02-09-2013 20:09 |
Trondheim - Beijing - Hong Kong - Trondheim billige flybilletter | -Sindre | Reiseforum | 15 | 22-08-2012 18:44 |
Trondheim-Frankfurt-Barcelona-Alicante-Madrid-København-Oslo-Trondheim | Novair | TripReports | 19 | 07-02-2012 21:02 |
Rar Flightplan | LN-KRF | General Aviation og sjøfly | 4 | 15-07-2009 17:58 |