![]() |
|
![]() |
#1 |
Ute på tur
|
![]()
Da var atter en gang planene i vasken og en rask Oslo-tur gikk delvis i vasken. Nå er det natten på Radisson Galemoen, og så hjem 0715 i morgen/dag.
Ha en bedre dag rundtom! -A |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen dårlig aften her i vest ... sitter ved peisen med katt, hund og en tenåring fra Orknøyene og går igjennom helgens begiveneter på forum, OL og hva det måtte være. Kom oss tørrskodd hjem fra solkysten, men jaggumeg skal det ikke sne i natt igjen. Og i morgen. Dette er bare sykt ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen fra en hovedstad som byr på minus 4 - 5 grader... mandagen skal være over 3 timer lysere - det er verdt å glede seg over. Nå venter to dager i Oslo Tingrett som Meddommer... Ha en flott start på uken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ute på tur
|
![]()
Da var jeg på Galemoen, på vei ut på gate 16.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Briskeby. Må nok begynne å ta med avisa på trikken.... Grei mandag så langt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra 31 bussen. Snart på FBU. Regner med en rolig uke. Men hvilke idiot kaller inn til møte kl 0800!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da er det vaktuke, så nå må jeg begynne på jobb klokken 09.00 og ikke når det passer meg ![]() Vel, på pluss siden er at jeg får bedre tid med ungene på morgenen. Nå er det frokost og siden er det å få de ut døren og få yngstemann i barnehagen. Vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Då er ei helg med rydding, pakking og vasking over. Det er strøkent! Så spørs det kor lenge det holder.... Ny veke, nye oppgåver. Som vanleg ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Riktig god morgen fra Oslo!
Nå venter en ny uke på skolen, hvor det ikke skjer noe spennende.. Ha en fortsatt strålende dag alle sammen ![]()
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Her venter en vanlig dag på jobben får det blir hjem til skjortestryking og OL
![]() Ha en fin dag Spart opp mye negativ karma som du når får igjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banned
|
![]()
Ikke akkurat en god morgen fra meg. Her våknet jeg opp til bihulebetennelse og vondt i håve. så her blir det sikkert å gå hjem snart og finne senga.
God Morgen !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morn! Da starter jeg ferien. Først avgårde til nevnte galemoen og så videre med torturruten til DY, som den har blitt kalt her inne. DXB står for tur. Vel, med blokkert midtsete, god bok og ikke spesielt lange bein skal man vel overleve det også. Alle ønskes lykke til med sluddet/snøen/regnet Norge har å by på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Her er det grått og nullføre, så nå er vi tilbake til standard trønderklima. Koser meg med en kaffekopp før jobben kaller inn til en 12-timers arbeidsøkt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Uppfriskad efter gårdagens C172 tur och den gjorde att jag kan ligga i ordentligt med allt som sker den här vecka. Börjar i Uppsala och slutar i Malmö/Köpenhamn. Strålande sol och -8 grader. Det kanske rentav blir en tur ut idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Gudd meuning fra Krs!
Her blir det visst snø både i dag og flere dager fremover. Og dessuten stod mereorolygen frem og påsto at kulda nok kom til å fortsette en måned til. Jommen sa jeg takk! Forøvrig heller ikke spesielt moro å komme hjem kl 23 etter en hyggelig langhelg i utlandet for så å gå på jobb igjen om morraen. Og hva møter en der? 80 uleste mail + spam! Hurra! Akk ja! Her er det bare å gyve løs! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim #3
Tillater meg å minne om Scanairtreff onsdag førstkommende (17.februar) på Graffi Grill kl 1900 ( www.graffigrill.no ) ![]() I dag blir det bursdag til min niese som blir tenåring....Hurra for henne ![]() ![]() Ha en strålende dag forumister ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Oslo, og god tur til sukram, vi forventer en TR.
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Oslo sentrum. Da har man vært på jobb en times tid alt. Dog en elendig start på dagen da jeg ble vekt av en telefon to timer før opprinnelig "stå-opp" tid, så dette resulterer i at jeg er trøtt som en sokk nå. Men men. Det er litt murphy tendenser i dag da vi brått er særdeles underbemannet på jobb, uvisst av hvilken grunn virker det som. Så da må man jobbe for 3 ...herlig!
Nå håper jeg bare at jeg klarer å få med meg OL i kveld. Mistenker dog at jeg sovner fort i godstolen når jeg først setter meg ned ... Ha en bedre mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God mandags morgen | LN-BLO | Flyforum | 14 | 09-04-2012 20:49 |
God Mandags Morgen | sirpjalle | Flyforum | 19 | 31-05-2010 16:51 |
God Mandags morgen.... | FestiVal | Flyforum | 18 | 13-07-2009 19:57 |
God mandags morgen! | jcnorway | Flyforum | 24 | 03-09-2008 13:29 |