![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Fikk tips via SGS kontakt om at det var tvil om den kom avgårde i dag også ??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Newcomer
|
![]()
Det er feil på hydrauliksystem og nå er det også noe feil på varmen ombord.
De vet ikke når den kommer til å gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Er dagens avgang fullbooket ? Kanskje de får med noen sjeler fra i går på dagens flight?
![]() |
#44 |
Newcomer
|
![]()
De fikk med noen. Nå får de beskjed om å tømme flyet for frakt og bags.
så det ser ut som om den ikke kommer til å gå idag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Newcomer
|
![]()
Ny avgang 12 februar ca klokken 12 er det siste vi har fått høre nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
...og DER var det ute i media:
http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=583944 Veldig lite usaklig klaging og fordømming av flyselskapet denne gangen. Kanskje et tegn på at Thai har gjort noe riktig i pax-behandling? Last edited by Martin; 11-02-2010 at 16:12. Reason: Rettet feil på link |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kombinert med slikkelig informasjon, sikkert. I tillegg ser det ut til at avgjørelser er tatt relativt fort istedet for å ha folk sittende rundt i timevis i gangene .. Da er roten til mye klaging fjernet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]() Så får vi se da, de som snakket om ombooking til andre selskaper osv osv når chartermaskinen ikke kom sydøstover tidligere i vinter, teori og praksis... ![]()
![]() |
![]() |
#49 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Når var det den skulle gå? Plaza fikk, i følge sikre kilder som forsøkte å skaffe seg nødly der i går kveld, en gjeng inn døra ved 23-tida.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Newcomer
|
![]()
Hei er ny her på forumet åpnet meg en profil da jeg så dere visste så mye om tg955 flighten som skulle gått i går. Skulle vært på den skjønner dere. Vet dere om dette vil bli fikset i morgen tidlig? Om delen kommer? Må bare legge til her at det dere sier om at THAI har hatt god info på ENGM, det skal jeg love dere at har vært noe av det dårligste infoen jeg noen sinne har fått gjennom noe flyselskap noen gang. For ikke å snakke om oppfølgingen, ombooking av flighter osv, er de ikke innteresert i en gang. Thai er utrolig lite behjelpelige her på ENGM. Sikkert fordi de også er ganske nye her. Men syntes bare det er såpass dårlig at vi ikke får noe info i det heletatt om hva som skjer videre. Har liksom mistet to dager av ferien allerede, og jeg skal videre fra BKK til HKT noe som nå er helt fullt og THAI sier at de ikke vet om de kan få meg dit ennå. Dette er jo bare HELT utrolig???!!!!
Men setter utrolig stor pris på om dere som jobber på ENGM og vet noe får det ut hit har fått vite mere her enn jeg har fått vite på to dager av THAI. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Newcomer
|
![]()
Uff ja er så kjedelig dette. Men godt å få litt info fra deg da, som jobber med dette. Tror du det kommer til å gå i morgen da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Newcomer
|
![]()
Men har tittet litt på diverse flight trackers på nettet nå, og søk på rute TG954 fra BKK til OSL i dag som da lander i morgen og finner ikke noe. Er ikke egentlig det flyet som skal lande i morgen dette flyet som nå står på ENGM?
Bare nyskjerrig her |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Newcomer
|
![]()
Samme som i dag være på ENGM klokken 10.00 for avgang klokken 12.00
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
TG954 er på vei til OSL fra BKK. Beregner å lande rett før syv i morgen tidlig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
http://www.amadeus.net
Quote:
![]() |
![]() |
#56 |
Newcomer
|
![]()
Ok flott hehe. Men er det egentlig ikke sånn at de har To 777-200 på denne ruten? Har de da satt inn et ekstra? Eller er jeg helt på jordet her?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Ja.
Thai har, som de fleste andre, mange fly, og de går ikke på faste ruter. De utnyttes optimalt ifht. alle rutene, vedlikehold og uforutsette problemer (som du har erfart).
![]() |
#58 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flyene går vel strengt tatt på rundgang på forskjellige ruter. Singapore Airlines hadde rett nok en 747 som kun fløy SIN-AKL-SIN en stund, men nå som de flyr 777 på ruten ser jeg en del flere forskjellige registreringer...
![]() |
#59 |
Newcomer
|
![]()
Jaja da har vi lært noe nytt i dag også. Får bare håpe det ordner seg i morgen da.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Vi krysser fingrene, så håper vi at flyet går i morgen! Men det må nesten ta den tiden det trenger, for at man ikke skal stress gjennom så overse noe eller ikke gjøre det skikkelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hva skjer med DK5756? | EspenRR | Småprat | 3 | 23-12-2015 19:02 |
Hva skjer med SAS944 | grindstein | Småprat | 0 | 06-05-2012 12:23 |
Hva skjer med SK2303?? | rampen | Register- og ATC-Forum | 6 | 18-03-2012 16:20 |
Hva skjer med BAW239? | KjetilK | Småprat | 11 | 24-05-2011 02:29 |
Hva skjer med DY idag? | RIBRO | Flyforum | 22 | 29-05-2009 21:47 |