![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Noen som har noen tips om outlet malls eller andre kjøpesentere i nærheten av Washington? Helst vest for byen.
Skal innom flymuseet ved IAD den 20, og på vei inn til DC er planen å få benyttet lav $-kurs til å fylle kofferten |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
Leesburg Corner Premium Outlets anbefales!
http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=14 Ligger ca. 40 min å kjøre fra downtown DC. IAD ligger ca. halvveis mellom. Markus Washington |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Merk at outlet malls slett ikke alltid er beste kjoepet og at utvalget er mye soeppel.
Var paa ett i Petaluma CA og ogsaa Chicago vest nylig og ble skuffet. Macy's, Bloomingdales, Sacks 5th Avenue og andre butikker som man finner i vanlige malls har for tiden mye bedre utvalg og lave priser for tiden Bl.a. har Banana Republic lavkvalitets items som ikke engang selges i deres butikker. undertoeyet jeg kjoeper der har en billig drittstrikk og er helt anderledes enn i vanlige butikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Enig med Tommy i at det er mye dritt på Outlets, og en må bruke mye tid på å finne godsakene. Utvalget varierer også ofte mye iløpet av året. Jeg var på Pentagon City, 15 min med t-bane utenfor sentrum. Detter er ikke et Outlet senter, men jeg fant mye gode tilbud for det, bla var det en butikk som hadde mye Tumi og Samsonite Black Label til halv pris. Det er en Macy's i ene enden og en Nordstroms i den andre enden. Masse andre spennende butikker midt i mellom, bl a den eneste Apple storen jeg kunne finne i Washington.
Var også på et området i motsatt retning med T-banen jeg ikek husker navnet på hvor det også var endel kjøpesentere. Generelt syntes jeg vel at Shoppingen kunne vært bedre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gode malls er også like interesant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Leesburg (Pike) var där jag var under mitt besök i WAS och hittade en hel del (Bose har bland annat en butik där) . Men malls är också bra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hvis du har bil
![]() http://www.simon.com/Mall/?id=1260 Var der ikke denne gangen, men forrige gangen jeg var der..... kan anbefales ![]()
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Shoppingsentre er jo for kjerringer!
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke når man vet HVA man skal ha og HVOR og det er billigere å kjøpe inn i store kvanta!
Tror Someone er enig i dette i og med at han og er blåruss! ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Vindus spotting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Sør-vest ligger Tysons Corner Center, med egen bryggeripub (den litt kjedelige Gordon Biersch):
http://www.shoptysons.com/ Like over gata ligger Tysons Galleria, som er hakket mer ekslusivt: http://www.tysonsgalleria.com/ Macy's på Tysons Corner er resultatet av et oppkjøp, og er ganske liten, så Macy's bør besøkes på Tysons Galleria. Ellers lker jeg Tysons Corner best. Chima er en bra restaurant i samme området, dersom du vil ha ubegrenset med kjøtt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
kan bekrefte at Pentagon city byr på mye bra!
![]() |
|
|