![]() |
|
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Kolding
Posts: 1,286
|
![]()
Har nu aldrig helt forstået at de er valgt at gå ind på BLL-CPH og RNN-CPH med så store maskiner, havde de eksempelvis haft noget mindre matriel så som ATR kunne jeg haft forståelse for det det.
Når de har valgt at gå efter struben på QI er jeg overbevidst om at det havde været mere effektivt at konkurrerer på QI's udenrigsruter fra Billund til eks. ARL CDG LGW NCE, her havde de haft chance for at tjene noget mønt, men det kan være det kommer senere, jeg er overbevidst om at DY åbner flere udenrigsruter fra BLL, de har meddelt at Billund fremover bliver en vigtig lufthavn for selskabet, så det er godt at der er en afløser parart til at overtage noget af deres rutenet, hvis/når QI går ned. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flymilliardær går i priskrig mot Kjos | BraathensSafe1985 | Flyforum | 29 | 25-08-2015 20:58 |
Trusler mot Norwegian-fly | Hpkris | Småprat | 0 | 13-04-2012 02:40 |
Advarer mot Norwegian (DY) aksjen! | Seabee | Flyforum | 14 | 23-12-2011 15:15 |
SAS til motsøksmål mot Norwegian | snag | Flyforum | 29 | 08-04-2008 23:31 |
Norwegian mot kabinfaktor på 150 %? | LN-RKF | Flyforum | 31 | 11-07-2005 10:00 |