![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sidene til SAS Braathens har vært særdeles ustabile i en lengere periode nå. Kalender nr 2 kommer ikke alltid opp og ihvertfall ikke før en har klikket på oppdatering. Når en går inn og prøver å bestille bill på siste flight om kvelden fra OSL til MOL (fra vinterprogrammet) så går ikke dette an da det ikke er noen muligheter for å flike på noen av pristypene.
![]() Er kanskje på tide å begynne å følge med på egne sider og ikke minst gjøre noe med dem...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Newcomer
|
![]()
Jeg var innom sidene deres i går, og klarte ikke å finne fram til seteplaner eller informasjon om flyflåte. Enten har de gjemt det veldig godt, eller så har de gitt f i å legge det ut.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Detta är någonting som man borde få utan att behöva checka in. Min menig är att SAS(Braathens) hemsida är sämre än hos många andra bolag. Väldigt rörig att leta sig fram på. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg mener den er ganske bra. Mangler finner man stort sett i alle web løsninger Ser at SAS Braathens fortsatt kjører en veldig gammel versjon av Amadeus sin internett løsning PlanItGo i bookingen. Den nye versjonen kan man se hos www.finnair.com Regner med at SAS Braathens har planer om å lansere en helt ny web løsning etter sommeren eller i løpet av høsten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Braathens og SAS braathens modeller søkes!!! | svgspotter | Samlerhjørnet | 3 | 12-08-2009 12:50 |
BRAATHENS / SAS BRAATHENS / SAS NORGE 737 | OJB | Flyforum | 4 | 30-07-2007 11:25 |
Gardermoen før 1998 - finnes det historiske Internettsider. | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 25-02-2007 11:19 |
Hvilke SAS fly har nå kommet inn under SAS Braathens AOC? | LTH | Flyforum | 8 | 04-04-2005 13:50 |
easyJet med nye internettsider... | NB | Flyforum | 6 | 25-10-2004 12:07 |