![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
hei alle sammen!
om en uke skal jeg fly til krakow med norwegian.. men jeg lurer på; er det *free seating*? kan man kjøpe mat ombord? og si litt om deres opplevelser med norwegian.. fint hvis noen kunne svare..?? ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
DY har free-seating, og det selges mat ombord. De er litt trange - 149 seter i en 737-300 (SAS Braathens' 737-700 som er like store har 131 eller 134 seter)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Noen maskiner til DY har dårlig beinplass , men ikke alle. Selv er jeg 1,87 m. og har bra med plass på enkelte av maskinene de opererer. KKQ og KKP har ganske dårlig beinplass , mens KKM , KKF , KKR og KKS har helt grei pitch.
Du får satse på at det er en av de siste 4 som skal fly deg til Krakow ![]() Ellers er det mat og drikke og få kjøpt ombord , og ufattelig mange flotte jenter som jobber ombord hos DY , DET er flott det.........:smokin |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Med free-seating velger man sete først når man er ombord. Norwegian har også et "easyJet-system" hvor man får gå ombord etter hvor tidlig man sjekker inn, men regner med at de ikke bruker dette til Krakow.
Forskjellen mellom SAS Braathens og Norwegian er liten, også på benplass... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Har aldri gjennomført en boarding etter BN - policy er de med infants, småbarn og de som trenger (spesiell) assistanse først.. deretter er det bare å peise på.. Hvor har du overnevnte kommentar fra?
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Det har ihvertfall ingenting å si under boardingen når paxen har sjekket inn. Har skjedd mange ganger at vi venter på en passasjer og denne har BN #1 ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hehe, men jeg fikk ihvertfall inntrykk av at de skulle etterligne easyJet når dette var nytt. Men easyJet slipper jo heller ikke passasjerene ombord etter hverandre etter numre, men har køer - f.eks 1-60?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Flymagasinet til Norwegian er blitt ganske bra, men savner endel informasjon på internettsidene deres. Hvorofr legger ikke Norwegian ut informasjon om hva som er tilsalgs ombord og til hvilke priser, samt tax-free? Dårlig! Her er Sterling, flynordic og SAS bedre!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Banned
|
![]() Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
takker alle for svarene, og en ting til;
Det er ikke så viktig om de ikke har fine damer i Norwegian, for jeg har verdens fineste dame så jeg er *opptatt* ![]() ![]()
![]() |
#20 |
Superflyer
|
![]()
Duuhh...
Hadde en av de flotte bertene lagt an på deg, hadde du slått til..... Du er en mann du også.. ![]() ![]() ![]() Dessuten tror jeg P.A.Viking har vært ufattelig uheldig på sine reiser ![]() Better luck nest time.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian söker AOC i Sverige - Norwegian Air Sweden | HenrikL92 | Flyforum | 45 | 06-02-2020 21:02 |
Norwegian selger seg ned i Bank Norwegian | Someone | Småprat | 1 | 20-12-2017 08:05 |
Norwegian etablerer nytt fraktselskap - Norwegian Cargo AS | Discus | Flyforum | 18 | 24-04-2013 12:27 |
Norwegian sitt livery (splittet fra Norwegian bestiller 222 fly) | Svoosj | Småprat | 52 | 30-01-2012 08:15 |
Norwegian Norge og Norwegian Sverige - ulike bagasjeregler? | FlightDeck | Flyforum | 4 | 11-04-2008 12:01 |