![]() |
|
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2004
Posts: 327
|
![]()
Må ha vært en lite behagelig opplevelse for både crew og passasjerer
![]() Mitt inntrykk, etter å ha jobbet i kabinen i omtrent 7 år, er at det blir mer og mer turbulens for hvert år. Spesielt de to siste årene har det blitt verre. Jeg har alltid hatt respekt for turbulens og satt meg ned når det har blitt ille. Men jeg vil anslå at antallet flyvninger hvor man ikke får på fasten seatbelt-skiltet i marsjhøyde nå hører til unntakene. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hop ATR-42 incident | CFM | Flyforum | 0 | 27-03-2018 10:56 |
Incident på AAL flyplats | Ludde | Flyforum | 0 | 14-12-2017 12:52 |
Air Asia X incident | SQ 777 | Flyforum | 5 | 26-06-2017 13:10 |
GOT-PMI Incident | jefi99 | Småprat | 7 | 04-05-2011 21:07 |
Ramp-incident på GOT | Blubird | Flyforum | 7 | 10-10-2005 18:23 |