![]() |
|
![]() |
#161 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Selv ikke translate til google greier det så dårlig som dette, men kanskje hvis en tar en titt på dette begynner en å lure
![]() http://translate.google.com/translat...p%3FLANG%3Ddeu
![]() |
#162 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Og nå er Air Berlin i gang med en større reklamekampanje i Norge for førjulsturer til Berlin - med nye, lavere priser.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Noen søk på airberlin.com og seatcounter viser at det er mange ledige billigbilletter og ledig i nesten alle bookingklasser, så ser ut som om de sliter med å fylle opp flyene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er synd at det er vanskelig å finne billetter til videreforbindelser ut i det neste året.
Mange destinasjoner å velge imellom, men det er vanskelig å få treff.
![]() |
#167 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg skal til Berlin neste uke, og sjekket priser frem og tilbake i oktober / november for å finne en billig dyr...
Air Berlin er konsekvent dyrere enn Norwegian.... Jeg hadde veldig lyst å prøve Air Berlin, men valgte jo det rimeligste alternativet.... Når man heller ikke er billigst må det være vanskelig å etablere seg... |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
AB er ikke konsekvent dyrere enn DY. Booket nettopp min mor til BER, og AB var best i pris på de datoene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Konkurransen må ha kostet Norwegian en del også - selskapet har jo hatt billetter ute til 199 kr. siden Air Berlin offentliggjorde at de skulle åpne rute. Det finnes ingen rute der Norwegian tilbyr så rimelige billetter - og jeg tviler på at Norwegian klarer å fylle to fly fra Gardermoen og et fra Rygge hver mandag og fredag. To av rutene har i tillegg akkurat samme avgangstid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#171 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Synd om AB går dårlig. Har reist med dem til TXL fra OSL, og de har utrolig god service!
Foretrekker også TXL-flyplassen. AB må nok markedsføre seg mer i media. De fleste vet ikke om AB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fløy Zürich-Berlin-Oslo med AB for et par måneders tid tilbake, flott opplevelse. Gjennomproft, god engelsk og god servering. Fikk til og med en 757-opplevelse mellom Zürich og Berlin, så det var bare velstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Jeg har flydd AB flere ganger og har ingenting å klage på. Men synes da ikke servicen er noe bedre enn hos andre. Det at man får en tørr bagel, synes jeg ikke har så mye med service å gjøre. Synes faktisk DY har like god service, minus bagelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
1. Ingen forsinkelser 2. Meget kjapp boarding 3. Smil og kjeksutdeling idet jeg gikk inn i flyet. Hyggelig betjening på begge flightene som gjorde det de kunne for at vi ombord skulle trives. 4. Tomt for engelskspråklige aviser, men da de skjønte at de tyske avisene var noe tungfordøyelige for meg, hastet en søt dame og sporet opp et eksemplar til meg. 5. Som sagt, god engelsk 6. Serveringen var det ikke noe å si på, men det var faktisk underordnet ift det ovennevnte. Jeg har stort sett positive opplevelser med DY, men om mine flyvninger var representable ligger de litt bak AB på service. Det er nå min mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen kjempeforskjell, men gratis servering og TXL er ting jeg setter foran gebyrer og SXF.
Reiser gjerne DY hvis det passer best, hvis noenlunde lik pris foretrekkes AB
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Berlin åpner Berlin TXL - Billund | Cockpitview | Flyforum | 3 | 09-01-2017 20:17 |
Juletur til Berlin med Air Berlin | Fbu76 | TripReports | 4 | 02-01-2014 08:47 |
Air Berlin starter Berlin - Bukarest og Sofia | Boeing_fan | Flyforum | 19 | 15-12-2012 12:30 |
Skyways starter Berlin-Vilnius og Berlin-Genève | FlightDeck | Flyforum | 6 | 20-05-2011 00:03 |
Til Berlin med Air Berlin, DUS-TXL-CGN | WF-380 | TripReports | 14 | 13-04-2009 16:26 |