![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei. Lurer på å dra på Paramore konsert i Køpenhavn den 1. desember. Ii den anledning trenger jeg tips til hotellovernatting. Konsertlokalet KB-Hallen ligger visstnok i Fredriksberg. Men det skal visstnok være i nærheten av København.
Tenker å fly ned på formiddagen den 1. desember. Og fly hjem ut på ettermiddagen dagen etterpå. Slik at jeg får handla litt i byen før jeg drar hjem. Noen som har tips til greie rimelige hoteller i området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Frederiksberg er basically en bydel i København. Du kan strengt tatt bo hvor som helst i sentrum - Cab Inn på Frederiksberg(C) er jo også et alternativ.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Doodlebugger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Når JetBlue og jeg er i CPH for å spise på Era Ora, så bor vi på CabInn City rett bak Tivoli. Helt kurant. De har egen hjemmeside.
![]() |
#5 | |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Radison Royal Hotel Moscow (the 7th building / Hotel Ukraine) | Fjordheim | Reiseforum | 1 | 10-12-2013 13:41 |
Welcome to the hotel... Norway?? | Martin | TripReports | 43 | 08-06-2009 21:33 |
Mumbai hotel. | valen | Reiseforum | 5 | 23-02-2009 11:33 |