![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Heisann,
Hjalp modern å booke billett via telefon over til Chicago i julen via www.continental.com, alt ble puncha inn og plass ble sikret EVE-OSL-EWR-ORD og retur. Men hun har ikke mottatt noe bekreftelse og pengene er ikke trukket på konto (vi gjorde dette på lørdag). Vanligvis når jeg kjøper billetter hos CO får jeg umiddelbart en bekreftelse på at transaksjonen er gjort og at jeg vil få en eticket om kort tid. Etter denne bekreftelsen mottar jeg eticket innen 30 min til en time. Noen som har erfaring med dette? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
For meg sist til BOG i juli kom det etter kort tid samme kveld, både bekreftelse og billett.. Billettene 90 min etter bekreftelsen. Også samme da jeg booket PTY sist mai...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er min erfaring også. Virker som det er noe muffens her... Noen som kan sjekke? Kan evt ringe til COs Platinum desk, men de vil kanskje ikke hjelpe med moderns bestilling..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Har du ref'en ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nei, gamla glemte å skrive den ned
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mener å huske jeg opplevde noe av det samme for 3 år siden, og da tok det 4-5 dager før bekreftelsen kom
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da venter vi ett par dager til
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vet ikke om det lønner seg å ringe norsk CO nummer 81003630 og bli koblet over til ei norsktalende dame bortgjemt nede i Europa. Har selv gjort det tidligerte og det funket ?? Aner ikke kontortid..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Quiz: Norge mitt Norge | LN-KOG | Flyforum | 26 | 31-03-2015 22:01 |
Det er Norge som er bra, Det er Norge som er best... The Sommerferie, pt. 2 | Martin | TripReports | 70 | 01-07-2013 20:06 |
Norge-Australia-Norge på kortest mulig tid. | Twin Otter | Reiseforum | 2 | 17-07-2010 12:54 |
Jobber flyselskapene i Norge får å få tilbake bonuspoeng i norge? | vstenhjem | Flyforum | 6 | 22-03-2010 00:54 |
SAS Norge kutter i Nord-Norge (10 %) | BU595 | Flyforum | 5 | 08-12-2008 23:36 |