![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Hell!
Rica er også idag bostedet på konferanse. I ettermiddag befinner jeg meg ombord i SK365 og 2305 ![]() Noen herifra som står på gate eller? Ellers ikke stort å si? *Snart helg! ![]() Ha en flott dag alle sammen! ![]()
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra sentrum av Oslo. Stille og rolig på jobb i dag, så da går man inn i planleggingsmodus isteden. Skjer store ting på arbeidsplassen fremover, og da gjelder det å være forberedt, på alle mulige måter.
Ellers ser det ut som at mine tre siste ferieuker vil tilbringes i Thailand. Ser ut til å bli avreise allerede i slutten av neste uke ![]() Satser på Thai fra OSL. Lenge siden jeg har fløyet Thai nå, så det skal bli gøy ![]() Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Men Northrop'en befinner seg vel i Yttrebygda?
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Efter en helg där jag lyckades komma ikapp med en hel del arbete är det nu åter till det vanliga livet för student Reithe. Blandat sol/regn/sol/regn under dagen vilket gör att aktiviteter inne inte blir ett större problem att motivera sig till. Skall dock snart på föreläsning och efter det blir det näsan i böckerna igen. Ha en strålande måndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Ble braavekket klokken fire av et heidundrande tordenvaer .. plugget inn iRadioen min og snoozet en stund til med litt progrock paa oerene med tilhoerende lysshow .. svaert passende. Fridag idag - har en del smaating som maa fikses - men intet serioest.. kanskje jeg tar en lur etter at jeg har faatt Guttungen paa skolen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() ![]() Yngve
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God ettermiddag fra Chicago. En av totalt 2 kontordager denne uken nærmer seg slutten. Blir besøk til Minneapolis, Seattle og Spokane denne uken. Bra miks med flytyper blir det også
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her i Atlanta er Syndfloden kommet - ihverfall virker det slik .....
http://www.ajc.com/news/four-dead-in-floods-142739.html Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det er noe anderledes med vær i USA
![]() En flott dag med et usedvanlig interessant foredrag av OJB i Rotaryklubben min var høydepunktet idag. Også cabrioletdag på toppen av det hele! OJB har mer på lager, og må regne med at jeg plukker ham på skulderen i løpet av vårsesjonen vår. Nå må jeg stryke en uniformskjorte før sengetid, pakke en "sivil" koffert, som skal gjøre jobben når jeg kommer hjem fra ORD på torsdag, snur i døra på crewrommet og reiser med JetBlue til CPH og et par dager i CPH. ERA ORA er stedet fredag kveld. Beste, og dyreste, italienske restaurant nord for Alpene. Hørte dere Stoppel Hobby? Ikke dårlig! Ha en fin kveld!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Mandag:-) | Scandinavien_Airlines | Flyforum | 14 | 22-02-2016 16:13 |
God mandag | KristianSk | Flyforum | 11 | 14-07-2014 23:04 |
God mandag | LN-FHU | Flyforum | 16 | 12-08-2013 14:46 |
God mandag | Someone | Flyforum | 33 | 14-12-2009 13:29 |
God Mandag!! | LN-MOW | Flyforum | 4 | 20-12-2004 21:33 |