![]() |
|
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
Dersom man velger AA, kan jeg gi ett lite jungeltriks: Bulkhead er blokkert frem til innsjekk på flyplassen og er tilgjengelig 9 av 10 tilfeller dersom man spør. Danseplass på både 757, 737 og MD80 (seterad 7 på MDen er hva man spør etter) Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,695
|
![]()
Der varierer det vel avhengig av rad? Hadde 10A på to legs i sommer, opplevde det som tilsvarende grisene hos SK (men nå er jeg størrelse medium). Bak nødutgang er det (iflg. seatguru og erfaringer) annerledes.
![]() EDIT: Forøvrig ville jeg satset på SK/CPH-kombinasjonen din dersom connection-tiden er grei. Hos SAS vet du jo hva du får, opplevde ikke AA som veldig "sprudlene" i sommer.
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 15-09-2009 at 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
American Airlines | sk931 | Flyforum | 3 | 30-12-2009 00:20 |
9/11 og American Airlines. | ENTO | Flyforum | 4 | 27-03-2009 00:00 |
North American Airlines | B767 | Flyforum | 10 | 17-11-2007 18:24 |
American Airlines | LN-SSL | Flyforum | 6 | 26-12-2006 12:46 |
American Airlines | SAJblue | Flyforum | 4 | 10-12-2006 17:47 |