![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Trondheim
Posts: 3,550
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
Posts: 6,100
|
![]()
Er det noen planer om at BA og AA skal gi poeng på hverandres flighter over Atlanteren i forbindelse med det samarbeidet Virgin er så imot at de tagger på flyene sine? Da hadde det iallfall vært genialt med denne ruten. Men trivdes bedre i tuppen av 777 enn det jeg tror jeg vil gjøre i en 757
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Lillestrøm
Posts: 8,295
|
![]()
Hadde vært topp.... Spesielt i disse dager da bonusprogram betyr så lite...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,711
|
![]()
Litt på siden men AA og BA vil nok gjerne gjøre det. Myndighetene som stopper det.
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,506
|
![]()
Chicago med 757 gjør frakt urealistisk og bagasje optional ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]()
Er det realistisk å tro at det er plass til to aktører på OSL-NYC, eller er AA bedre tjent med å åpne OSL-ORD? (vet at det blir spekulativt)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Fraktkapasiteten på en 757 over dammen er vel rimelig begrenset. CO har vel ikke med så mye frakt fra/til USA??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 2,250
|
![]() Quote:
Etter hva jeg har kunnet bringe på den rene, så er det nærmest "ekstrem" underkapasitet på frakt over dammen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2007
Location: Ekeberg
Posts: 1,949
|
![]()
Hadde vært artig å se AA på OSL og vet at OSL har rute til ORD og MSP på ønskelista. Jeg hadde absolutt ikke blitt overrasket om denne kom, evt mitt forslag til noen av forum medlemene etter noen pils ved Jo Kobros plass; DL til DTW eller MSP.
Jeg gleder meg allerede til å lese JetBlue sine posts og hints fremover og tolke de opp og ned. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,197
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 2,250
|
![]() Quote:
Kanskje noen i frakt på OSL kan bekrefte, ev korrigere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Mar 2008
Location: RDU
Posts: 5,746
|
![]()
... Så markedet fra OSL skrek altså ikke så fælt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
Posts: 26,711
|
![]()
CO foretrekker fuel fremfor cargo på 757ene har jeg hørt rykter om. Samme vil vel gjelde for AA dersom de kommer og dersom det blir 757
__________________
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,197
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
NorFlyer Front Row
Join Date: Jul 2006
Location: FL410
Posts: 1,205
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Wheaton, IL
Posts: 1,557
|
![]()
Heisann!
Skal det bli snakk om en "standard" B757-200 blir det nok ikke mye plass til annet enn pax og baggasje... og knapt det. ARN-EWR er 3,415 nm og TXL-EWR er 3,458 nm og turen tilbake til EWR paa vinteren er stort sett maksimum flytid for en B757-200 uten noe som helst form for restriksjoner... OSL-ORD er 3,522 nm...! Er OSL-ORD en rute de virkelig lurer paa vil jeg tro de ville se etter annet utstyr...? Dag
__________________
Mel Brooks: If God wanted us to fly, he would have given us tickets! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 2,250
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Oppegård
Posts: 1,729
|
![]()
Og da blir det 762 eller 763. Deres 762 har ikke mer enn 167 seter, mens deres 763 har 225 seter.
http://www.aa.com/aa/i18nForward.do?.../boeing767.jsp |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SK4432 25NOV17 OSL-TOS LN-RPG Diverted til OSL over Røros | kaijoar | Flyforum | 3 | 25-11-2017 20:53 |
Kanskje kommer Ethiopian til OSL / OSL som longhaul-flyplass | AirbusTrond | Flyforum | 107 | 19-09-2016 13:43 |
Førstereis til Doha - OSL - BKK - OSL med Qatar i øko | FlyCarl | TripReports | 11 | 27-05-2016 16:59 |
Med SAS fra OSL til KRS - ORD-LHR-OSL:BA | Cecilie | Reiseforum | 12 | 22-03-2013 15:52 |
Hjelp til å finne greie priser på OSL-YYC-OSL | mikro | Reiseforum | 3 | 19-07-2010 15:19 |