![]() |
|
![]() |
#21 | |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Fin fyr. Snakker om å lynforfremme seg selv fra landsby- til riksidiot.
Quote:
Jeg synes forøvrig det er mange harry mennesker med gullkort. Det hjelper ikke nødvendigvis at de går i dress . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er jo bare å se på bildet av fyren: BLODHARRY til tusen. Måtte han få en streng straff!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Prøvet noen forskjellige formuleringer, men dem ble alle ganske så "harde". Så jeg nøyer meg istedet for å konstatere at denne mannen er en erkedust og jeg håper det får konsekvenser for ham.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hei
En skal selvfølgelig ikke tror alt man leser i avisen og jeg også reagerte på at storyen er totalt forskjellig i Dagbladet kontra en annen avis som skriver om historien. Og som vi også har diskutert før er det kanskje best om vi får mer info før vi dømmer mannen - men jeg må ærlig innrømme at jeg fikk meg en skikkelig god latter etter å ha lest saken slik som det ble fremstilt i Dagbladet. Først sier han at han ikke husker noe fordi han var så beruset men så benekter at han har antastet flyvertinnen...hvordan kan han benekte dette når han ikke husker noe? Men det topper seg her synes jeg: " Jeg har gullkort, men det gikk vel betjeningen hus forbi siden jeg denne gangen satt på økonomiklasse. Derfor fikk jeg ikke den respekten jeg hadde krav på, sier mannen til Dagbladet." Jeg føler heller ikke at jeg alltid får den servicen jeg burde hatt men jeg pleier ikke å overfalle besetning av den grunn.
![]() |
#25 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvilken type guldkort er det, han har? Jeg ser ikke noget *G symbol? Tydeligvis guldfarvet, men udstedt af Regus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Royal Orchid Plus - er vel FF-programmet til Thai. Står "Gold" på kortet.
![]() |
#27 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Han har åbenbart også et problem med tal:
Her siger han, at han har fløjet med TG 70 gange: http://www.gd.no/nyheter/article4541189.ece men her 120 gange: http://www.dagbladet.no/2009/08/26/n...oliti/7823510/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er faenmeg fantastisk, seriøst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
"OK, men usædvanligt for *G kort ikke at have logo på kortet, troede jeg. Men fandt dette link: http://www.businessworldmembership.com/ "
Jepp, dette var et tilbud som kom i posten i fjor. "Han sier at han flyr mest biz (som om det var greiere å tafse på flyvertinner da...) men har TG bonuskort. Han hadde da fått mye flere poeng ut av reisene sine om han hadde hatt EB kort da!" Går det an å bli så full at man drar med seg en av pensjonistene som jobber i SK på do da? Innen den tid ville jeg sovnet for lengst! Husker hva skipsreder Olsen sa i den forbindelse: "men disse Singapore-girls......". Og da ble det rabalder! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det originale TG gullkortet ser slik ut:
![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Har vel inntrykk av at det kortet han viste frem var et tilleggskort. En type fordelskort av noe slag. Man får det kun hvis man er gullmedlem i ROP. Vil tippe på at de har begge kortene.
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Det er vel ganske talende for de som kommenterer avisartikler her, at en artikkel om en passasjer som oppfører seg tullete, tas for god fisk, mens en hver artikkel om flyselskaper eller ulykker dissikeres til minste detalj for å finne feil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ditt inntrykk er riktig. Det kom et tilleggskort i posten tilsvarende det "supergutten" viser fram. Regus har visst et tilbud i Oslo, en slags lounge/kantine hvor man kan gå som medlem. Har ikke giddet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Angrer på at han fløy med Ryanair | sirpjalle | Småprat | 9 | 13-04-2013 01:06 |
Lifetime AA First pass - AA angrer | Bizflyer | Flyforum | 1 | 07-05-2012 18:50 |
Snudde etter angrep på flyvertinne | TG923 | Flyforum | 3 | 05-06-2006 00:42 |
Independence Air's CEO: 'Jeg angrer ingenting' | LN-MOW | Flyforum | 10 | 05-01-2006 19:46 |
Regjeringen angrer på flyttevedtaket? | Concorde | Flyforum | 39 | 03-12-2004 19:41 |