![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
http://www.dagbladet.no/2009/08/26/n...oliti/7823510/
Fra db.no: Rev skjorta av politimann da han ble pågrepet på flyplassen. — Jeg angrer dypt, sier Jan Hovemoen til Dagbladet. Alle slike saker har ikke interesse her på forumet, men denne var så ekstrem og fyren sa så mye absurde ting bare i denne reportasjen at jeg ble temmelig rystet. At han i tillegg velger å stå frem med et slikt glise-bilde med gullkortet foran seg… Her begår han altså dumhet etter dumhet også lenge etter hendelsen om bord på flyet. Jeg må si at jeg synes thailandsk politi var meget moderate mot ham. Også i Norge blir det reaksjon dersom du river av en poltimann skjorten og spytter på ham. Jeg synes det var mye som var rart her, men hvordan kunne det ha seg at Thai fortsatt flygningen med en ekstremt beruset passasjer som hadde angrepet en flyvertinne og låst seg inne med henne på do og befølt henne. Allikevel kom han seg til Bangkok og kunne reddet seg ut av situasjonen med litt penger og en unnskyldning på flyplassen i Bangkok?? Ett sitat: - Jeg har flydd til Thailand i alt 120 ganger, og bruker å sitte på business-class, men denne gangen var min Thailandske kone med og dermed satt vi på økonomiklasse, sier nordmannen, som hadde sete 67A. - Jeg har gullkort, men det gikk vel betjeningen hus forbi siden jeg denne gangen satt på økonomiklasse. Derfor fikk jeg ikke den respekten jeg hadde krav på, sier mannen til Dagbladet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er helt utrolig at han ikke velger å holde kjeft etter å ha gått så skikkelig i baret. Han må mangle selvinnsikt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Snakk om å klare å fremstå som en komplett idiot!
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Leste historien i VG i lunsjen i dag, og da fremsto han på et helt annet sett. Bilde av ham sittende på en buss, og historien sa bare at han overhode ikke hadde gjort noe galt osv.
Men når medpassasjerer skriver under på vitneforklaring, så sier det jo sitt. Det dummeste han gjorde var å ikke gå med på å betale 10000 kr for å få saken ut av verden! Eller forresten: Det dummeste han gjorde var å sette trynet sitt i avisen. Ikke all reklame er god reklame. Spesielt ikke når man er selvstendig næringsdrivende og avhengig av oppdrag i Norge!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Vel, han fikk åpenbart ikke nok juling.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() I forhold til saken, er det ingenting som overrasker meg lenger når det kommer til nordmenn på fly. I motsetning til østeuropeere som jo bare blir dritings og sovner, har nordmenn en lei tendens til å bli voldelige før de svimer av. Blir samtidig spennende å se hva slags respekt han kommer til å få heretter på Thai-flighter ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Han blir sikkert svartelista!
Han sier at han flyr mest biz (som om det var greiere å tafse på flyvertinner da...) men har TG bonuskort. Han hadde da fått mye flere poeng ut av reisene sine om han hadde hatt EB kort da! ![]() BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
I artikkelen virker han utrolig nok litt stolt.. For en dott
![]() Han til og med står frem og sier at han taper oppdrag som selvstendig næringsdrivende på grunn av tiden dette tar - hva med at ingen ønsker å gjøre business med en tulling som dette. Ser han har stilt opp på det som er av nettaviser.. Sånn går det når man pøser ut gull og værre kort til bærmen ![]() Last edited by SudCaravelle; 26-08-2009 at 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Regner med han er representativ for de med gullkort...
![]() For øvrig kunne jo man mene noe om media og deres plikt til å beskytte enkelte individer mot seg selv. Denne fyren har sikkert pårørende som blir dradd ned i søla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Respekten han hadde krav på.....for en idiot. Hvilken verden vi lever i. Skulle hatt seg en real omgang juling og fått kortet beslaglagt. Edit, juling fikk han i fengslet sier han.
MD11 - King Of The TriHolers Last edited by MD11; 26-08-2009 at 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For en fjott!!! Men flott at han "står frem" med navn og bilde i avisen(e). Forhåpentligvis er det ingen som vil gjøre business med han nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Denne fortjener en :MASSIVE rolleyes:
![]() Jeg sitter igjen med to spørsmål: - Hvorfor kunne han ikke reise biz når hans Thailandske kone var med? - Står det i fordelsbrosjyren til Thai Orchid Plus Gold at gullkortholdere får mer respekt av besetningen enn de med sølv/non-status? ![]() Uansettt... for en skrulling... ![]()
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Og her var vi ikke generaliserende i det hele tatt? Nordmenn er slik, østeuropeere slik osv... Kanskje nasjonalitet egentlig ikke har så mye å si når alt kommer til alt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Han presterer også å si at han ikke har forgrepet seg seksuelt på henne selv om han bekrefter at han ikke husker noe? Noe skurrer i mine ører. Hvordan kan han vite det da?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Oct 2004
|
![]()
For en idiot! Både ved det han gjorde og siden ved å stå frem i media. Hadde jeg vært kunde av mannen, så hadde vårt kundeforhold endt om jeg fikk vite om dette.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
En del gör tydligen minst tre misstag
1. Dricker för mycket 2. Blir våldsamma 3. Berättar om det i tidningen efteråt och försöker ursäkta det med guldkort... Av allt detta så är nog 3 den absolut mest korkade och idiotiska handlingen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Kan noen ta en utskrift av denne tråden og sende til idioten??
![]() Kanskje det får han ned på jorda? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Her er det øyensynlig en "vanlig mann" som i intervjuet avslører seg selv som: snobbete, voldelig, mannssjåvinistisk og som løgner. Da kan han ikke forvente beskyttelse heller. Min medfølelse går dog til toskens kone og barn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Angrer på at han fløy med Ryanair | sirpjalle | Småprat | 9 | 13-04-2013 01:06 |
Lifetime AA First pass - AA angrer | Bizflyer | Flyforum | 1 | 07-05-2012 18:50 |
Snudde etter angrep på flyvertinne | TG923 | Flyforum | 3 | 05-06-2006 00:42 |
Independence Air's CEO: 'Jeg angrer ingenting' | LN-MOW | Flyforum | 10 | 05-01-2006 19:46 |
Regjeringen angrer på flyttevedtaket? | Concorde | Flyforum | 39 | 03-12-2004 19:41 |