![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]()
Mulig dette er et dumt spørsmål, men jeg fyrer løs da jeg ikke ver moden nok for min flyinteresse på den tida.
Var ikke noe av problemet med FBU at rullebanen var for kort slik at store fly som landet greit kunne ha problemer med å lette? Mener å ha hørt en historie gjennom fatter'n (om den er sann veit jeg ikke) at det en gang var en 747 som måtte dra med lite fuel og last for å i det hele tatt kunne lette. Som sagt mulig jeg her tar helt feil.
__________________
Lufta er for alle! |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Morsomt bilde | FlightDeck | Bilder & foto | 1 | 26-02-2011 13:44 |
Til minne om et flott fly! | Toby91 | Bilder & foto | 15 | 06-11-2010 20:57 |
Et lite minne fra den gangen smørbrød var smørbrød | Utflyttet | Flyhistorisk forum | 5 | 26-09-2010 12:32 |
Med Kato Air i minne | Concorde | Flyforum | 0 | 03-10-2004 10:28 |