![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra hovedstaden... Nå bærer det først til et møte på Skøyen - kanskje treffer jeg et forummedlem på krykker. Så blir det møter rundt i vestfold før dagen avsluttes med eller på Farris...heldigvis de serverer annet enn Farris på Farris Bad. Ha en flott onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen direkte fra Bergensbanen.. Sovna godt før toget forlot Oslo S og nå vugger jeg etter bevegelsene til toget et eller et annet sted etter Dale.. I dag skal jeg besøke cruiseskipet Costa Luminosa i Bergen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgem fra Manglerud, ser ut til å bli bra vær i dag og, jobben starter om 40 min, litt syk i dag, vondt med å svelge, å hoster, så får se hvor langt utover dagen jeg klarer å holde meg.
Ha en bedre dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
G'onsdag fra Jumbo Hostel på Arlanda! Har aldri sovet så godt ombord i et fly - men så har det stått stille i hele natt! "Trip report" kommer på www.scanair.no
Nå venter frokost før jeg tasser bort til Terminal 5 og sjekker inn på SK499 og tar bussen tilbake til kontoret. I ettermiddag blir det STO-OSL-TOS og Hurtigruten fra TOS i natt - gleder meg! Sent i går ble Blom Geomatics oppdatert. EB - Hils Spa-sjefen Anette (også kjent som "Formann Ose" i Erlandsvei) om du treffer henne i Larvik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Sola har kome fram, men gradestokken viste 7.8, så varmt er det ikkje. Ingen store sprell, just another normal day at work ![]() Ha ein fin dag alle saman! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Da er det å unnagjøre frokost, og få snuppene i barnehage og skole.
Ikke noe særlig vær å skryte av i dag gitt. Sånn småkjølig. Det blir vel en tur på jobb i løpet av dagen, og kveldsarbeid i dag. Hmmmff.... Snakk om ferie...... Vel vel, ha en fin dag forumister! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Go morgen fra Stavanger .
Her ser det ut til og bli dritvær . Skal snart på skolen . Ha en fin dag ![]() Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da var "trip-report" fra Jumbo Hostel klar (minus eksteriørbilder som jeg skal ta nå) på www.scanair.no/jumbohostel.html
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Regntung morgen i Haugesund i dag, men ønsker alle en flott dag. Ønsker også Norwegian hjertelig velkommen til HAU i dag
![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Östeuropa (15km väster om CK)!
Lite märkligt att inte längre vara anställd i SAS koncernen men sånt är livet. Fick en fin avslutning igår av fantastiska kollegor! Idag skall det vilas och packas inför turen till USA i morgon. Ha en flott dag! Last edited by Savipix; 19-08-2009 at 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Da har man endelig fått karret seg på jobb etter jeg "innvilget" meg selv en ekstra time i bingen i morges. Her skal det gyves løs på excel ark slik at jeg kan få produsert noen fancy grafer. I kveld blir det en tur på Karl Johan for å se på Oslo Grand Prix (sykkel) sammen med fattern. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
FinalCall.travel/no
|
![]()
Morgen fra Krsand!
Hardt å komme seg ut av senga i dag morges! Synd det er fortsatt flere dager til helg! Tror en ferie hadde gjort seg! Får håpe på gevinst i Viking Lotto i kveld som kan gjøre en tur jorda rundt på First Class mulig. ![]() Kontoret blir min plass i hele dag, så får jeg håpe at far kan få litt fred og ro i aften! Time will show! Grått og trist i Krsand i dag, så det blir innedag i dag! Quote:
Quote:
BF ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen alle sammen!
Det ble en suveren dag igår med boklansering av de første to bindene av Cato Guhnfeldts "Spitfire Saga". Overflyging av 4 stk. F-16 før vi gikk inn. Luftforsvarets Musikkorps under ledelse av Major Ole Edvart Antonsen underholdt. Det var lysbildeshow, filmfremvisning, taler og diktlesing. Vårt medlem, Flysoldat Skaatun, leste diktet "Flygesoldatenes Sang" av Nordahl Grieg. Flott! Brandbudronningen var med, og var rimelig imponert. En tur innom Oslo Mikrobryggeri før vi gikk til Schrøder og spiste pepperstek med Cato, JetBlue, m.fl. Idag blir det endel planlegging for neste måneds aktiviteter, litt indretjeneste, og i ettermiddag skal dronningen kjøres til Brandbu. Opp kl. 03:20 imorgen tidlig, så det blir tidlig kveld, skulle jeg tro! Ha en fin dag.
![]() |
#14 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja, det ville nok bli noe seigt, men det lå noe brokkoli og blomkål på tallerkenen også!
![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Stein, blir det IAD tur nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Han skal ihvertfall IKKE til IAD .....
![]() G'morgen fra Alpharetta! Her er junior brakt til skolen og jeg sitter og driver litt uproduktiv virksomhet før arbeidsdagen starter om en halvannen times tid .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra Bainbridge....hvor det blir 06:20 fergen inn til byen og et lite Scanair Kaffe og Fly moete med A330 og SK917...straalende vaer for de besoekende....skal sende dem avgaarde med gode spottetips....
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God ettermiddag fra øya i vest. Første del av dagen har man vært på museum, så det går vel i kategorien kultur, gjør det ikke? Nå tar man First-loungen i nærmere øyesyn, kun en busstur fra museet. Noen timer til nå så flytter jeg meg enda lenger med fire motorer under fuglevingene. Ha en fin dag!
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
fedex tidlig ute idag; 10:13 ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|