![]() |
|
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,185
|
![]()
At det kan være mangelfull kommunikasjon mellom Russland og EASA er en ting, en annen ting er at selskapet slik denne rapporten sier, fikk fly fra Russland til Norge etter at selskapet var satt på bakken. Men på en eller annen måte må jo LT ha fått beskjed fra en annen myndighet, siden flyet ble stoppet i Tromsø, eller hva?
Forøvrig er det jo av nostalgiske grunner sikkert leit at et selskap ikke får fly, men det er passasjerenes og mannskapets sikkerhet det er snakk om, og om det aktuelle selskapet ikke klarer å tilfredsstille de til tider ganske liberale myndighetskravene, er det vel like greit at de ikke presses i luften for å tilfredsstille eiernes kortsiktige økonomiske interesser - uansett selskap? Det finnes mange spennende selskap i verden, jeg synes dette høres sjarmerende ut, og det er nok mange av forumets gjester som gjerne skulle ha fløyet flere av individene i flåten her, både foran og bak cockpitdøren. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
reg på aeroflot nord @ osl | wizard | Register- og ATC-Forum | 5 | 29-12-2008 19:00 |
Aeroflot Nord på OSL | Kingstone | Flyforum | 14 | 16-07-2007 23:43 |
Aeroflot-Nord | LN-MEH | Flyforum | 23 | 31-05-2006 22:57 |
Aeroflot Nord | LN-MEH | Flyforum | 4 | 06-04-2005 17:41 |
Aeroflot Nord! | Blubird | Flyforum | 13 | 28-12-2004 00:18 |