![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]()
Hørtes litt lite ut ja. Ifølge wikipedia har 747-200F en kapasitet på 95.3 tonn, men det er jo mulig at Sundt sin maskin ikke har kapasitet til så mye...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2009
Posts: 218
|
![]()
Ingen som vet noe mer om når den kommer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Slowbird
Join Date: Oct 2004
Location: Oslo
Posts: 83
|
![]()
...joda. Dere får pusse linsene og være klare til etter lunsj, dere som skal forevige gamlemor. :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
Posts: 3,456
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Silver
Join Date: May 2006
Location: Bodø
Posts: 898
|
![]()
Hva flyr den som? MDT???
__________________
Mvh Per-Kristian Jensen |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Jan 2005
Posts: 4,745
|
![]() Quote:
__________________
Lufta er for alle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: Flakk, Birkenes
Posts: 1,820
|
![]()
Observert på høyde med Kristiasand:
Callsign: ABD17P Reg: TF-ARM Hex (Mode-S): 4CC3B7 Modell: Boeing 747-230BSF (B742) Flygbolag: Air Atlanta Icelandic Lat: 57.48738 Lon: 7.67713 Höjd: 35050 fot (10683 m) Hastighet: 530 knop (982 km/h) Riktning: 38 grader Tid: 2009-06-19 13:15:01 Radar: ENZV
__________________
Gunnar Kjeviksiden: http://kjevik.dk ...mange gode minner |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]()
30000 fot ved Torp var ganske høyt. Er det 19 som er i bruk?
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Aug 2007
Posts: 288
|
![]()
Pen lowpass..
![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Oct 2008
Location: Hurdal/Gjøvik
Posts: 1,399
|
![]()
Ja, denne karen tok en low approach over 19L han. Må si jeg er imponert
![]() ![]() Edit: Gleder meg til å se bilder (hvis noen har vært der i dag da) Last edited by Even92LN; 19-06-2009 at 14:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Stjørdal - TRD/ENVA
Posts: 2,459
|
![]()
Blir det Boeing 747 på norsk reg eller??? (Håper)
![]()
__________________
Mvh Lars Tore Haugan |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,456
|
![]()
Lite trolig - det er nok Air Atlanta som vil ta seg av det formelle ....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,057
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Molded
Join Date: May 2009
Location: Oslo
Posts: 2,029
|
![]()
Noen som veit om det blir ukentlige avganger på den eller?
2009 ser bra ut foreløpig mht nye flyselskaper og større fugler ![]()
__________________
Canon 5D mark III | Canon 1D mark IV | Canon 1D mark III |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2007
Posts: 372
|
![]()
på en 7-8 timers flight kan den ta med seg 106 tonn. Er flytiden lengre går fraktvekten ned til fordel for fuel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
FlyKirurg
Join Date: Dec 2007
Location: Rygge
Posts: 1,300
|
![]()
Har den flydd noe som helst? På bilder jeg ser av den er den sjeldent noe bevegelse. Iallefall ingen avganger.
__________________
Med forbehold om trykkfeil |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,605
|
![]() Quote:
![]() Men det er artig at de prøver |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
resten av Sundt Air reduseres en del - i følge an artikkel jeg skummet i DN (papir) her lom dagen skal de ned i 9 biz-maskiner
Last edited by CK; 07-07-2009 at 20:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Slowbird
Join Date: Oct 2004
Location: Oslo
Posts: 83
|
![]() Quote:
![]() Grunnen til at det ble tauet rundt, er varmen vi har hatt på Østlandet i forrige uke. Man ønsker ikke "foot prints" på de-ice platform. Asfalten blir ganske myk i 30 grader. Det jobbes for tiden med vedlikehold på flyet. Og vi håper jo at vi får se det i luften om ikke altfor lenge. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Slowbird
Join Date: Oct 2004
Location: Oslo
Posts: 83
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sundt Air på BFI | LN-MOW | Flyforum | 6 | 30-05-2009 13:00 |
Nedbemanning i Sundt Air | Dag Viking | Flyforum | 5 | 20-03-2009 15:01 |
Sundt Air | Dag Viking | Flyforum | 1 | 22-09-2008 18:08 |
Sundt Air må bygge ny privatfly-hangar | BSSW | Flyforum | 0 | 24-03-2008 22:39 |