![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har alltid trodd DN er en seriøs avis. Jeg tok tydeligvis feil.......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Temaene DN har tatt opp rundt eierskap kan være interessante nok for noen , men presentasjon og innhold bærer preg av Se og Hør journalestikk.
Dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Free Luigi
|
![]()
Hahahahahahah!
![]() Har DN vært her inne og lest reaksjonene våre til SAS artikkelen? Var jo en del av oss som skreiv at de skulle sjekket flyflåta til Norwegian. Ellers er dette bare tull fra ende til annen, flyselskaper er noe annet enn fly. Selv jeg vet det ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kan ikke annet enn å le av denne artikkelen jeg også. DN går alt for langt, men det er vel nok til å skremme passasjerer, eller?
Har selv vært ombord på LN-KKD, og da viste jeg om at denne maskinen har vært hos Virgin Nigeria. Hadde en lang prat med en medpassasjer, og han ble litt skremt. Men jeg sa at han bare kunne ta det helt med ro, det er jo flyselskapet som har ansvaret for sikkerheten i alt høyste grad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Airbus utvikler flygende "bil" | Blubird | Flyforum | 12 | 30-10-2019 13:13 |
Det kunne ha gått riktig så gale - Cateringtralle kom "flygende" bak i kabinen! | LN-REF | Småprat | 33 | 11-05-2013 17:19 |
Flygende "Snoopy" | Desk pilot | Flyforum | 0 | 13-06-2010 16:57 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |