![]() |
|
![]() |
#61 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Jeg tror du bør lese mitt svar en gang til før du hogger til. Her er noe av det jeg skrev: Ryanair er ikke så gale som noen her gir intrykk av. Man blir booket om til neste mulige avgang med eget selskap. Ja, det finnes eksempler på at folk har ventet i flere dager, men jeg vil tro at sjansen for at det skal skje, er omtrent en til 500.000. Jeg sier altså ikke at Ryanair kansellerer en av 500.000 avganger. Jeg sier at det ekstremt sjeldent at folk blir stående i flere dager (alle husker sikkert familien som sto igjen i Spania en gang). Siden Ryanar gjerne sender passasjerene sine via en tredje desitnasjon, eller booker over til neste mulige avgang, så ordner det seg faktisk i praksis for de aller aller fleste. Og min bakgrunn for å si det, er å ha jobbet daglig med Ryanair i over 10 år. Det skremselsbilde du gir av selskapet stemmer ikke. Jeg har aldri påstått at Ryanair er et selskap for alle typer reisende. Skal jeg til Barbados fra London reiser selv ikke jeg med Ryanair. Men det skremselsbilde du gir av Ryanair stemmer ikke med virkeligheten. Trety: Mange kjøpte Baleno, men de gjorde det bare en gang. Man kan godt la seg lure av ivrige selgere og god markedsføring, men blir man rundlurt, så kjøper man ikke samme produktet igjen og igjen. IMM
![]() |
![]() |
#62 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg har mange ganger spådd at FR ville gå i dass, pga at kundene blir lei av dårlig service, teite gebyrer, de ansatte blir lei av dårlige vilkår, verden blir lei av sleivkjeften til MO'L og ikke minst at FR blir offer for sin egen suksess, ved at ekspanderer samtidig som de får i fleisen konkurrenter som har kopiert LCCC forretningsmodellen (DY, lettJet, Air Berlin...), og ved at dinosaurene effektiviserer og senker prisene (det jeg har kalt Ryanairbakrusen).
Så har ikke skjedd. Derfor tør jeg ikke spå mer om FR. Jeg liker ikke selskapet, men der mener tydeligvis markedet at jeg tar feil. Kundene har ikke alltid rett, men de er fortsatt kunder... |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
imm: For å bruke dine egne ord: Jeg har fløyet Ryanair men gjorde det bare en gang. Man kan godt la seg lure av ivrige selgere og god markedsføring, men blir man rundlurt, så kjøper man ikke samme produktet igjen og igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sikkert noen fornøyde Baleno eiere også...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CityLine skal fly A343 for Lufthansa | Trdfly | Flyforum | 15 | 30-01-2016 11:46 |
Lufthansa: Bedre enn ventet i 2009 | Someone | Flyforum | 7 | 02-03-2010 17:34 |
Lufthansa skal øke kraftig i Norge | MartinL | Flyforum | 19 | 30-01-2010 03:26 |
Airbus regner med å passere 100 ordre på A350 | LN-OSS | Flyforum | 4 | 19-05-2005 17:03 |
Forventer å passere 400.000 pax i 2006 | enml | Flyforum | 6 | 29-10-2004 17:16 |