![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Solen skinner igjen og jeg er klar for nok en arbeidsdag... Starter møtene ute i sentrum før det blir prosjektjobbing og dagen avsluttes på taket av Grand Hotel - bilen blir stående hjemme i dag... Ha en herlig onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Litt trøtt etter litt lite søvn. MUC ble stengt i 1,5 time igår pga uvær mens jeg var der, hvilket gjorde jeg var hjemme etter midnatt. Nå venter en relativt travel dag. Mer enn nok å gjøre på jobben siste dagen før jeg drar på ferie, jeg må få pakket og administrert litt....dessuten skal noen avlegges et besøk i kveld
![]() Forza Barca....selv om jeg muligens går glipp av kampen. Last edited by Someone; 27-05-2009 at 09:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Merkeleg kor trøytt det er mogleg å verta ![]() Ha ein våken dag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Hundvåg.
Skolen starter om en time. Ellers går dagen til å slappe av å diverste gjøremål. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Et internt møte på planen før man etter jobb tusler bort på et av hovedstadens mer etablerte utesteder hvor skal se CL-finalen i regi av arbeidsgiver på kjempelerret i full HD og få servert mat og drikke
![]()
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
God morgen i fra sandnes.
Her er det blå himmel med litt skyer men ellers en bra dag og CL finalen og heia Man utd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger! Holder meg hjemme i dag og. Ryggen fikk seg en god knekk på mandag, da jeg bare skulle flytte en 6 meter lang 2-8.
Er betraktelig bedre nå, så det blir jobb på meg i morgen igjen, og godt er det, det er nok å holde fingrene i. Får sett om jeg ikke kan få tatt turen utforbi og tatt bilder av bilen, slik at jeg kan få lagt den på Finn.no Vel, ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen. Dagens første espresso er i koppen, men den blir alltid kald før jeg får i meg hele....
Jobbing før ettermoddagens workshop.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Uppsala,
Hösten kom fort i år, i alla fall om man skall tro på vindstyrkan ute. Det är dock inte allt för kallt. Dagen tillbringas i tvättstugan och med examensläsning. Hoppas med andra ord inte att vädret förbättras. Ha en strålande dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God morgen, fra LSK! =)
I dag går vi videre på fotokurset, og skal lære om komposisjon. Rett og slett tenke "hva er det vi skal ta bilde av", og deretter få fokuset dit og få bort forstyrrende elementer. Ellers skinner solen, og jeg regner med litt spotting i ettermiddag etter kurset også! =) Ha en super dag folkens! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Tromsø! Her er det sol & flott vær.
Jeg ser ellers i Nordlys at man i Tromsø hisser seg opp over at en ubetydelig kommunikasjonsrådgiver (Haakon B. Schrøder) har kalt Tromsø provinsiell osv.. Slikt liker man selvsagt ikke og ikke stemmer det med virkeligheten (...!), men hvem gidder å bry seg med en mann som åpenbart er ute etter oppmerksomhet. Hans evner til kommunikasjon ser ikke ut til å være videre utviklet, og dette kan vel ikke annet enn å ødelegge for han selv.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
For første gang på lang tid en rolig start på dagen. Det var skyfritt på vei til kontoret, men nå lusker en og annen sky rundt omkring. Hyggelig temp er det også. Ny 2-milstur i løpeskoene i kveld.
Ha en finfin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Krsand!
Her skinner sola igjen etter det begredelige været i går! Dagen skal tilbringes på kontoret, før familien skal ut å se på ny sofa i ettermiddag. Bør kanskje levere inn en Vikinglotto lapp i dag igjen, selv om de 92 mill glapp forrige onsdag. Surt! (Det var derfor jeg drakk!! ![]() Tiden flyr heldigvis, og i dag noterer jeg T-23. Bare en knapp julekalender igjen altså! ![]() Forca Barca!!! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Drammen! Skyfri himmel lover godt for grilling før CL-finalen i dag men det trues med regn i kveld... Uansett, kampen skal nytes på den nye TV'n sammen med gode venner!
![]()
![]() |
#16 |
Superflyer
|
![]()
G'morn fra Trondheim. Her regner det og er grått og trist. Det positive er at det er "date-night"....
![]() ![]() Ha en strålende dag alle sammen ![]() ![]() ![]() ....og FORCA BARCA !!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Sandvika,
Første arbeidsmøte er ferdig denne dagen som startet allerede 05.00 for mitt vedkommende i Tananger. Noe surt i sørvest idag med frisk bris fra vest. Ferietiden er over oss med charter avganger om morgenen og godt med folk i sikkerhetskontrollen. SK4002 og LN-RPJ var i luften på block tiden og landet godt før tiden på OSL. Stort sett skyer over det ganske land , minnet om høststormer kun med et lite gløtt av Møsvatn og traktene omkring. Fløy igjen uvanlig urolig luft under nedstigning og passerte et tordenvær på nært hold nord for Galemoen . Det ristet godt og fikk frokosten på plass i "systemet". Flere møter står på programmet utover dagen. det ligger ann til en lang arbeidsdag. Ha en fin dag alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamlebyen. Endelig en fridag som benyttes til litt forefallende. Men først må man drikke litt kaffe og se på LH-tilbudene og tenke litt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
guten morgen fra gamle oslo. jeg har akkurat tatt fatt på en to ukers sykemelding og ligger derfor i sengen med kaffe, pinex forte og voltaren og synes det egentlig er frrrrrryktelig kos. hehe....
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() Ellers har vi tunge dager her på LSK, se bare når jeg holdt på å bli dratt inn i luftinntaket her: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onsdag morgen | Discus | Flyforum | 14 | 29-08-2012 19:43 |
God Onsdag morgen. | FlyboyKarsten | Flyforum | 13 | 20-06-2012 19:57 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 24 | 06-10-2010 19:25 |