![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
......og ikke minst at de som jobber ombord på flyet er underbetalte 20-åringer fra øst-europa som ikke vet bedre og blir villedet om sine rettigheter. De fleste er jo selvfølgelig imot det. men det snakker vi ikke om. vi skal jo på ferie. og den fikk vi så billig. "hear nothing, see nothing, say nothing"
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Veldig bra innlegg, Jarlabanke Viking!
![]()
![]() |
#23 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Dessuten har jo Ryanair de samme rettighetene som alle andre flypassasjerer i Europa, så å si at man er "screwed" om noe går galt er vel å ta litt i? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
En av rettighetene er jo pengene tilbake, da ville ihvertfall jeg følt meg "screwed" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Eventuelt at det er det de har råd til...........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Jeg har en mistanke om at Someone og Tommy777's forklaringer er veldig mye nærmere sannheten...
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Man hører fra tid til annen skrekkhistorier om Ryanair og kanselleringer og at neste fly ikke går før flere dager senere, men hvor ofte skjer faktisk dette. Jeg har aldri opplevd annet enn noen små forsinkelser som alle selskaper har og aldri kanselleringer. Ryanair er ok, bare man ikke er innstilt på å få så mye, men de kommer stort sett alltid frem på tid. Det er et ork å ikke få setenummer og reisen til flyplassene kan være lang, men har jeg tid til å reise med dem og jeg sparer masse penger, får det heller stå til. Uansett, foretrekker jeg andre selskaper om man har et alternativ.
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Dette var en påstand som for det første er svært krenkende for de som jobber ombord, og som sier litt om din holdning til folk fra andre land. Jeg tar fullstendig avstand fra din yttring.
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
I fråga om FR så ska du kunna (om du nu har den oturen att flyget blir inställt) kunna bli ombokad även med anslutning (t ex ALC-STN-TRP istället för ALC-TRP) om du kontaktar bokningskontoret. Men visst, du måste kunna klara av mer själv om du reser med FR och något händer. Jag kan ju bara konstatera att jag har gjort mer än 60 flighter med FR. Det som har avvikit är att två gånger har planen fått tekniska problem före avgång. Ersättningsplan har kommit (ena gången efter 60 minuter, andra gången efter fyra timmar) och jag har kommit hem något senare, men utan värre problem än så... Skräckhistorierna man får höra brukar vara från de flygplatser som trafikeras några få gånger per vecka. De är inte så vanliga nu vad jag vet. Dessutom så har jag sett flera fall där FR har återbetalat hotellkostnad vid försening när kvitton sänts in i efterhand. Även FR har svårt att komma undan gällande regler även om de försöker... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jo, utan FR skulle jag definitivt ha gjort färre resor.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Krænkende eller ej, manden har jo ret. Det er almindeligt kendt at de er storforbrugere af øst europæisk arbejdskraft og helst dem der ikke har hørt ordet fagforening bliver foretrukket og det har de fleste østeuropæer ikke eller ved de stadigt ikke hvad det er og derfor har mange af dem så dårlige arbejdsvilkår. Ryanair nægter notorisk at indgå overenskomster og er i det hele taget kendt som en af de værste arbejdsgivere i branchen. De bruger yderst barske metoder, over for dem, som har forsøgt sig med faglige aktioner. Selskabet bruger hele arsenalet mod dem, som forsøger at gøre noget ved vilkårene. Jeg bliver selv krænket når jeg kan se at der er nogle personer, der bliver ved med at forsvare forsvare dette skodselskab, som er skide ligeglade med deres ansatte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Det går ju historier om att SK säljer fullfare till DY när deras flyg är cnld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
CityLine skal fly A343 for Lufthansa | Trdfly | Flyforum | 15 | 30-01-2016 11:46 |
Lufthansa: Bedre enn ventet i 2009 | Someone | Flyforum | 7 | 02-03-2010 17:34 |
Lufthansa skal øke kraftig i Norge | MartinL | Flyforum | 19 | 30-01-2010 03:26 |
Airbus regner med å passere 100 ordre på A350 | LN-OSS | Flyforum | 4 | 19-05-2005 17:03 |
Forventer å passere 400.000 pax i 2006 | enml | Flyforum | 6 | 29-10-2004 17:16 |