![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gratulerer med nasjonaldagen fra Tromsø!
![]() Her er det fantastisk solskinn, ikke en eneste sky på himmelen. Men for meg innebærer dagen eksamenslesing, så de som har anledning får ære vårt fedreland for meg! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gratulerer med dagen der borte!!
![]() Grått og regntungt over Alpharetta, skikkelig 17. mai-vær mao. Om litt skal flagget opp og ellers blir det jobbing så kollegene kan forspise seg på boller og brus .... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gratulerer med dagen fra Oslo. Dagen begynte med en forsovelse, så det ble en rask dusj før man fikk hevet på seg dressen og dratt opp til Champagnefrokost hos en kamerat. Siden jeg var ansvarlig for drikkevarene så var det visst uaktuellt av meg å komme forsent. Siden ble det en tur til byen og har tilbrakt de siste timene i solen med en øl eller tre i hånden på Aker Brygge. En liten tur hjemmom for å slappe av før det blir å stramme slipset igjen for så å komme seg på fest hos en kamerat.......takterrasse og Champagne står på programmet, og så lenge været holder seg og jentene er søte blir dette knall
![]() ![]() Hurra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Gratulerer med dagen alle sammen
![]() ![]() Jeg "våknet" kl 1 i natt med feber å diverse sykdommer å har ligget i sengen til nå. En J***** dag for meg! ![]() ![]() Last edited by Aleksander Maaland; 17-05-2009 at 17:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Gratulerar alla grannmedborgare på 17 Mai!
Själv befinner jag mig där jag hellre skulle vara, i Spanien. Efter en sen ankomst med ett Spanairflyg som var nedgraderat i economy jämfört med tidigare resor (ingen film, ingen mat att köpa, ingen reseinformation på video etc) så har dagen tillbirngats utomhus i sol och 25 grader med skaldjur, paella och spanska viner. Helt OK! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld! Logget en del flytimer i dag og fikk sett landet fra luften på en strålende 17-mai etterfulgt av grillmat på flyplassen. heldig vis mindre kaos der enn på OSL i kveld. Ha en fortsatt fin feiring!
![]() |
#28 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Free Luigi
|
![]() ![]() Helt på tampen gratulerer vi med dagen fra Nordens Paris! ![]()
![]() |
#30 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Fint bilde av en 17.mai pyntet firbent sjarmør! Vi må jo ha gått rett forbi hverandre! Jeg var også i byen i går!
![]()
![]() |
#31 |
Free Luigi
|
![]()
Tja, gikk du forbi kinoen i 4tiden så sikkert sidesynet ditt meg og veldig mange flere
![]() Herlig vær på 17 mai, i fjor snødde det jo...
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Torsdag - dagen før fredag dagen - god morgen. | ATC-flyradar | Flyforum | 8 | 20-08-2015 18:31 |
God morgen og Gratulerer med dagen | Twin Otter | Flyforum | 17 | 17-05-2014 22:51 |
God morgen og gratulerer med dagen! | EB | Flyforum | 37 | 17-05-2010 22:52 |
Gratulerer med dagen!!! | jcnorway | Flyforum | 1 | 08-05-2009 13:36 |
God soendag morgen - og gratulerer med dagen Billy Bremner! | LN-MOW | Flyforum | 16 | 09-12-2007 20:58 |